Skip to main content

Als er meerdere mailadressen in de cc staan dan komt bij mij de mail niet aan. Hoe kan dit?

Mail alleen naar mij of via bcc komen wel aan.

Hallo @LTWS om privacyredenen is het ook beter om meerdere adressen uitsluitend via BCC te verwerken.

Niet iedereen is er op gesteld dat een ander zijn/haar mailadres weet.

 


Dat weet ik. Maar ik krijg geen mails binnen als de afzender meerdere mailadressen in de cc zet. Hierdoor al meerdere keren mails gemist terwijl ik wel in de verzendlijst sta en de afzender krijgt ook geen foutmelding. 


Aan de afzender vragen alsnog in BCC te sturen.

 


Hoi @LTWS, apart dat jij mails niet ontvangt als er meerdere e-mailadressen in het CC veld staan. BCC is een goede en veilige oplossing, maar ik snap ook dat je via CC gewoon mails wilt kunnen ontvangen.

Om uit te zoeken wat er aan de hand is, hebben we meer informatie van je nodig. Gebruik je een kpnmail e-mailadres? Ik lees dat je zelf geen foutmelding krijgt - Krijgt de afzender wel een foutmelding of mail terug? En zo ja, wat staat hier in? Daarnaast ben ik ook benieuwd naar of dit bij één specifieke afzender gebeurt of ook als anderen jou in de CC meenemen. Als je dit niet zeker weet, test dit dan eerst, want het zegt veel over waar het mis gaat.