Skip to main content

Fout van Kpn beweert Social Deal.

krijg bijna wekelijks altijd s,nachts 25 - 30 mails van social deal . ( oude mail volgens Social deal en legt de fout bij kpn.

gekke is dat ik ze in de webmail niet terug vindt.

samsung met office 365

 

 

@renemo

Hoe heb je dat emailaccount ingesteld ? Met POP of IMAP ? Daar gaat het ook nog wel eens mis.

Gebeurt dit alleen bij Social Deal of ook bij andere email ? Heb je al eens in de spammap gekeken ? (Daarvoor is IMAP ideaal).

Heeft iemand anders toegang tot jouw emailaccount ? Zo ja, verander - uit voorzorg - eens het wachtwoord van jouw account.

De KPN webmail heeft “een probleem” waar het gaat om het laten zien/sorteren van die emails. Gebruik daarom altijd de zoekfunctie van de webmail. Die werkt wel goed. Zie ook dit topic.

 


@renemo 

Of krijg je elke email van Social Deal 25 keer ?


ja aleen van  social deal  . en dan allemaal op het  precies  hetzelfde tijdstip. meestal 4-5 verschilende aanbiedingen.  van enkele maanden terug ??? terwijl ik me al vaak heb afgemeld bij hun nieuwsbrief

 

 

 

 


 


Krijgt u ze op meerdere apparaten? Dus bijvoorbeeld op uw mobiel als ook op uw laptop? 


@renemo

Je krijgt ook nog eens meerdere brieven van meerdere “afdelingen” van Social Deal. Komen al die nieuwsbrieven van dezelfde afzender (kijk naar “Eigenschappen”) ? Dit lijkt erop dat misschien Social Deal gehackt is en/of dat een spammer hier een heel eng / vreemd spelletje aan het spelen is. Komen deze wel binnen via de email of komen die binnen via een andere app ?


van 3 verschilende  info@ socialdeal.nl

mail@socialdeal.de en info@ socialdeal.de 

zal mijn mailacount eens her instaleren

 

 


Ik heb eerder het idee dat het spam-mails zijn, waarbij de verzender zich voordoet als Social Deal. 

Normaliter gebruiken nieuwsbrieven geen info@ maar een noreply@.

De mailheaders zullen zeker interessant zijn.


Ik heb eerder het idee dat het spam-mails zijn, waarbij de verzender zich voordoet als Social Deal. 

Normaliter gebruiken nieuwsbrieven geen info@ maar een noreply@.

De mailheaders zullen zeker interessant zijn.

Ja, dat idee heb ik ook.

@renemo 

Schrijf je tijdelijk weer in bij Social Deal (nederland). Wat is dan het emailadres van SD ? Of meld dit bij Social Deal. Ik denk dat SD dit niet leuk vind. Wat is dan hun reactie ?


@renemo 

Was wel nieuwsgierig wat nu Social Deal precies was en heb mij ingeschreven voor de dagelijkse nieuwsbrief. Heel leerzaam.

De email die werkelijk van Social Deal afkomstig is komt van: info@ mail.socialdeal.nl

En de te laden plaatjes komen van de URL: http:// open.mail.socialdeal.nl\link\………. . (En dus minder goed beveiligd dan HTTPS).

Alle andere URLs en email-domeinen wijzen gewoon op spam. Afmelden helpt niet omdat dat juist een bevestiging is dat jouw emailadres bestaat. Het beste advies is om de plaatjes van alle spam niet direct te laden.

(Dan vraag ik mij af hoe de spammer aan jouw emailadres en de plaatjes gekomen is ? Gestolen / gehackt bij Social Deal (denk: HTTP ) ???)


Idereen bedankt  probleem is opgelost.

Gekke was ook dat deze mails niet op mijn laptop kon zien.

ook niet inwebmail

aleen op mijn samsung telefoon met outlook 365

heb alles er weer nieuw opgezet en mijn  kpnmail als imap weer opgezet 

en nu zijn deze mails ook verdwenen in mijn inbox

Grt Rene