Skip to main content

Ik wil  als mail adres mijn gmail ipv kpn mail

Wat is exact je vraag 😃 Je kan namelijk gewoon een GMAIL adres aanmaken en overal gebruiken.


Ik wil al jullie post op mijn gmail. Ik kreeg echter een brief dat he top een oud KPN email wordt gezet.

 

Admin: samengevoegd met lopend topic


je kunt je email adres aanpassen in MijnKPN, kost minder moeite dan hier twee keer dezelfde opmerking neerzetten ;-)


Dat gaat dus niet. Gmail wordt geweigerd 


bij mij werkt het prima, 2 keer het gmail adres invullen en je wachtwoord, daarna in de mail klikken voor een bevestiging.


Dat gaat dus niet. Gmail wordt geweigerd 

Waar word Gmail geweigerd? 


@AnnemiekJJJ 

Heel simpel. Hiervoor zijn 2 mogelijkheden:

1)) Laat GMail email ophalen vanaf jouw KPN emailadrres/-account.

2)) Laat KPN alle email doorsturen naar jouw GMail account. Dit moet je in de KPN webmail instellen.


@AnnemiekJJJ 

Wat bedoel je met “Ik kreeg echter een brief dat het op een oud KPN email wordt gezet.”  ??


Hoi @AnnemiekJJJ en welkom op het forum! Ik zie dat je al wat hulp hebt gehad, is het met die tips gelukt? 🙂 Ik gebruik zelf ook Gmail voor al mijn KPN communicatie en dat gaat goed. Als je in je MijnKPN inlogt, en dan naar profiel gaat (rechtsbovenin), dan zie je daar je e-mail adres staan. Klik daarop, en dan kun je hem aanpassen. Ga daarna ook via producten naar elk van je abonnementen, en dan naar persoons- en betaalgegevens. Daar vind je ook de contactmogelijkheden, kijk of daar ook alles goed staat!