Skip to main content
Ik wil graag downsizen tot een Email only abonnement, want ik gebruik de Email accounts van KPN ( ik heb NU een volledig account en gebruikte vroeger mn eigen KPN hardware in huis) maar ben altijd bij anderen op de Email-installatie bezig.

Kan ik mn volledige KPN internet met Email in een goedkopere versie omzetten waarbij alleen mn Email accounts gewoon bruikbaar blijven ???
Ja. KPN heeft email-only voor 7.50 euro per maand. Goedkoop is het niet.... tis een soort ontmoedigingsbeleid zou je haast zeggen...
Hoi, goed nieuws dus, dat is altijd een stuk voordeliger dan de abonnementskosten die ik nu betaal, ga ik doen !!
Goedemorgen Filippus, welkom op het forum! Nick heeft gelijk dat we een E-Mail Only abonnement hebben. Je kunt je huidige abonnement omzetten daar naar toe. Let er alleen wel op dat dit ook inderdaad alleen maar e-mail is. Je internetverbinding komt te vervallen. Als dat ook is wat je bedoelt, neem dan even contact op via 0800-0402. De opzegafdeling kan dit voor je regelen.



Als dit niet is wat je bedoelt en je wilt wel graag een verbinding behouden vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan kan ik voor je kijken of er onderdelen in je abonnement zitten die er eventueel uit kunnen.
dank je voor het antwoord, dat is inderdaad wat ik zoek. CF