Skip to main content
Beantwoord

Ik wil geen beeld bij webmail

• 2 april 2020
  • 7 reacties
  • 295 keer bekeken

Als ik mijn mail open op mijn laptop dan krijg ik  een dame op een stoel in beeld.

Ik wil er geen beeld op hebben. Hoe krijg ik dat weg en voorgoed.

icon

Beste antwoord door wjb

Beste antwoord door RBxx

Hoi @Stillegronden

Dit beeld op het inlogscherm zie je toch maar heel kort? Zodra je bent ingelogd is het weg. Jij kan dit niet zelf wegkrijgen, dat is aan de website beheerders. Misschien wel binnenkort een nieuw plaatje, dit beeld staat er inderdaad al vrij lang.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+22
  • Superuser
  • 18173 reacties
  • Antwoord
  • 2 april 2020

Hoi @Stillegronden

Dit beeld op het inlogscherm zie je toch maar heel kort? Zodra je bent ingelogd is het weg. Jij kan dit niet zelf wegkrijgen, dat is aan de website beheerders. Misschien wel binnenkort een nieuw plaatje, dit beeld staat er inderdaad al vrij lang.

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 3 april 2020

Dit?

Dat is gewoon een achtergrondafbeelding. Wat is daar het probleem van?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 38115 reacties
  • 3 april 2020

@Stillegronden

Ik zie dit plaatje voor het eerst. Zelf log ik altijd in op mijn mobiel via de website Kpn.com en dan zoeken op webmail. Dan krijg ik een voornamelijk groene achtergrond te zien. Die mooie jongedame mis je dan wel. 

De url is verder wel hetzelfde. Hoe dat komt? Mogelijk is het inlogscherm voor mobiel gebruik anders. Geen idee verder.  

https://webmail.kpnmail.nl/mail/logon.asp

• 0 reacties
  • 3 april 2020

De achtergrond afbeelding van de Telfort webmail pagina is ook mooi.

• 6328 reacties
  • 3 april 2020

Het is zeker mogelijk om met een kleine toevoeging aan je browser een specifiek plaatje te blokkeren, ik heb dit ooit werkend gehad in een soortgelijk geval, maar in weet de naam niet meer van die toevoeging (add-on, extension,  . . . )

Ik heb even gezocht maar ik zie het niet zo 1 2 3 , op verzoek zoek ik verder, danwel zoek zelf eerst.

PeterG
Superuser
  • 64318 reacties
  • 3 april 2020

Die staat er, hier, korter dan 2 seconden. Dan ben ik alweer doorgeklikt naar de webmail. Aangezien m'n browser die gegevens al invult ben ik daar geen tijd aan kwijt.

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 3 april 2020
KeesYagi schreef:

Het is zeker mogelijk om met een kleine toevoeging aan je browser een specifiek plaatje te blokkeren, ik heb dit ooit werkend gehad in een soortgelijk geval, maar in weet de naam niet meer van die toevoeging (add-on, extension,  . . . )

Ik heb even gezocht maar ik zie het niet zo 1 2 3 , op verzoek zoek ik verder, danwel zoek zelf eerst.

Gewoon met adblock plus of zoiets zou dat moeten kunnen.