Skip to main content

Als ik mijn mail open op mijn laptop dan krijg ik  een dame op een stoel in beeld.

Ik wil er geen beeld op hebben. Hoe krijg ik dat weg en voorgoed.

icon

Beste antwoord door wjb

Hoi @Stillegronden

Dit beeld op het inlogscherm zie je toch maar heel kort? Zodra je bent ingelogd is het weg. Jij kan dit niet zelf wegkrijgen, dat is aan de website beheerders. Misschien wel binnenkort een nieuw plaatje, dit beeld staat er inderdaad al vrij lang.


Dit?

Dat is gewoon een achtergrondafbeelding. Wat is daar het probleem van?


@Stillegronden

Ik zie dit plaatje voor het eerst. Zelf log ik altijd in op mijn mobiel via de website Kpn.com en dan zoeken op webmail. Dan krijg ik een voornamelijk groene achtergrond te zien. Die mooie jongedame mis je dan wel. 
 

De url is verder wel hetzelfde. Hoe dat komt? Mogelijk is het inlogscherm voor mobiel gebruik anders. Geen idee verder.  

https://webmail.kpnmail.nl/mail/logon.asp


De achtergrond afbeelding van de Telfort webmail pagina is ook mooi.

 


Het is zeker mogelijk om met een kleine toevoeging aan je browser een specifiek plaatje te blokkeren, ik heb dit ooit werkend gehad in een soortgelijk geval, maar in weet de naam niet meer van die toevoeging (add-on, extension,  . . . )

Ik heb even gezocht maar ik zie het niet zo 1 2 3 , op verzoek zoek ik verder, danwel zoek zelf eerst.


Die staat er, hier, korter dan 2 seconden. Dan ben ik alweer doorgeklikt naar de webmail. Aangezien m'n browser die gegevens al invult ben ik daar geen tijd aan kwijt.


Het is zeker mogelijk om met een kleine toevoeging aan je browser een specifiek plaatje te blokkeren, ik heb dit ooit werkend gehad in een soortgelijk geval, maar in weet de naam niet meer van die toevoeging (add-on, extension,  . . . )

Ik heb even gezocht maar ik zie het niet zo 1 2 3 , op verzoek zoek ik verder, danwel zoek zelf eerst.

Gewoon met adblock plus of zoiets zou dat moeten kunnen.


Reageer