Skip to main content
Beantwoord

Ik wil graag een e-mailadres naar een ander account verplaatsen, hoe doe ik dat?

• March 17, 2022
  • 5 reacties
  • 82 keer bekeken

Goedenavond,

Ik heb 2 emailaccounts, nu wil ik een mailadres wat onder het hoofdaccount hangt verplaatsen naar het andere account. Hoe kan ik dit doen?

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @LaSm. Welkom op het KPN Forum. Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist het email adres verplaatst naar het andere email account. Als je hier verder nog vragen over hebt, dan horen we dat graag!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• March 17, 2022

Hallo @LaSm , dat kan een moderator voor je regelen.

Geef in het privédeel van je profiel je naw-gegevens, klantnummer, laatste 4 cijfers IBAN en de betreffende account in.

Succes.

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 18, 2022

Ok, dank je @JanD ,  dat heb ik nu ingevuld. 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 20, 2022

Hoi @LaSm. Welkom op het KPN Forum. Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist het email adres verplaatst naar het andere email account. Als je hier verder nog vragen over hebt, dan horen we dat graag!

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 21, 2022

Hoi @LaSm. Welkom op het KPN Forum. Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist het email adres verplaatst naar het andere email account. Als je hier verder nog vragen over hebt, dan horen we dat graag!

Thanks! 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@LaSm Graag gedaan:blush: