Skip to main content
Antwoord

Ik wil graag mijn hetnet lidmaatschap opzeggen

• June 5, 2023
  • 1 reactie
  • 85 keer bekeken

Martin Spijkers
Nieuwkomer

Het is me tot nu nog niet gelukt om bij het net clubs mijn vip lidmaatschap op te zeggen dus alle hulp is welkom , mijn emailadres is ********, ik wacht vol spanning je email af .groetjes Martin Spijkers.

Admin: privégegevens verborgen
Admin: afgesplitst

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi @Martin Spijkers! Naar mijn weten hebben we geen VIP lidmaatschap, maar mocht het om een KPN dienst gaan (e-mail only abonnement bijvoorbeeld), dan kun je met ons bellen via 0800-0402 doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00. Spreek in dat je op wilt zeggen en dan kunnen mijn collega's daar je verder helpen! 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 8, 2023

Hi @Martin Spijkers! Naar mijn weten hebben we geen VIP lidmaatschap, maar mocht het om een KPN dienst gaan (e-mail only abonnement bijvoorbeeld), dan kun je met ons bellen via 0800-0402 doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00. Spreek in dat je op wilt zeggen en dan kunnen mijn collega's daar je verder helpen!