Skip to main content

In een ver verleden ben ik overgestapt van knp naar andere provider. Om mijn e-mailadres te kunnen behouden ‘ e-mail only’ afgesloten bij kpn ad 3,56 pm.

Nu is recent mijn provider Telfort overgenomen door KPN en heb ik een tv en internet abonnement. Waarom moet ik dan apart blijven betalen voor het e-mail adres? Het is immers een knp mailadres.

Beste KPN,

Ook ik heb een e-mail van Telfort  (@12move.nl ) en Internet en Bellen van KPN. Na overname van Telfort betaal ik nu dubbel in mijn ogen.

Bij internet van KPN is een e-mail adres gratis. Er staat niet bij welk? dus nu Telfort van KPN is neem ik aan dat het inderdaad ook een Telfort adres kan zijn. 

En wat ik gek vind is dat bij Producten het E-mail only product van Telfort niet is terug te vinden. Maar ik betaal wel dubbel naar mijn idee. Namelijk voor de e-mail die bij het Internet abonnement hoort en bij Telfort E-mail only. Ook ik heb mijn best gedaan van deze vreemde dubbele betaling af te komen. T lukt niet.

Het vreemde vind ik ook nog eens de prijs. Bij Telfort betaal je nog eens extra veel namelijk zo'n 4, euro terwijl een extra box optie bij KPN ongeveer 2 euro is. 

Graag verneem ik van u, want het klachtenformulier brengt je alleen maar in een loop. Het is mij niet gelukt om uit die vreselijk klantonvriendelijke manier van doen te komen. En uw servicemedewerkers begrijpen het helaas ook niet. Dus ik zou zeer geholpen zijn als er iemand contact met mij zoekt die wel begrijpt wat te doen.

Ik wil graag het Telfort (@12move.nl) adres behouden. Hier is alles aan gekoppeld. Het KPN e-mailadres gebruik ik niet. 

Met vriendelijke groet en dank,

LP

*admin: afgesplitst

@12move :

Vul bij jouw forum profiel van di t forum bij “privé gegevens” 1)) jouw klantnummer + emailadres van jouw @12move adres en 2)) het klantnummer + emailadres van jouw KPN (internet) abonnement in. Als je dat  gedaan hebt, plaats dan een nieuwe reactie in dit topic en wacht op de reactie van een moderator. Die moderator kan voor jouw dat 12move emailadres (laten) verplaatsen naar dat KPN internet abonnement.


Welkom bij ons op het forum @12move. De 12move e-mailadressen zijn inderdaad van Telfort meegenomen naar KPN. Als het bij Telfort actief als een apart e-mail abonnement zal die ook zo bij ons bekend geworden zijn. Die kan je zichtbaar maken in MijnKPN door het klantnummer van et e-mail abonnement er ook aan te koppelen. Maar makkelijker (en goedkoper) is om te kijken naar de mogelijkheid om de e-mailadressen onder te brengen onder onder het internet abonnement.

Als je jouw forumprofiel volledig invult met de gegevens die Willy noemt, kan ik er voor je naar kijken:

1)) jouw klantnummer + emailadres van jouw @12move adres en 2)) het klantnummer + emailadres van jouw KPN (internet) abonnement in. 

 


Beste Jasper, ik merk dat ik op deze manier geholpen worden als heel onplezierig ervaar. Ik wil graag een mens aan de lijn. Ik heb nu geen idee met wie ik te maken heb, noch is mij duidelijk of de hele wereld meeleest en ik vind het gek dat ik gegeven moet opgeven, terwijl kpn alle gegevens heeft. En t beter weet dan ik. Ik weet mijn klantnummers niet. En ook hier heb geen idee met wie ik dit deel. Dus ik hoop dat u kunt begrijpen dat ik t soort klant ben die graag een mens spreekt, met verstand van zaken, dus niet zoals mijn eerdere pogingen bij t algemene nummer. Ik weet het. T is super ouderwets, maar dan is dat t maar. T is wel klantvriendelijk. Ik heb er de leeftijd naar. Dus graag contact via mijn email: ****= of u kan mij bellen op mijn 06. Bekend bij kpn.

Met dank voor de te nemen moeite, Mevrouw Linda Penning.

 

Admin: e-mailadres verborgen i.v.m. privacy


Dat is geen probleem @12move, telefonisch contact kan via 0800-0402. Daar krijg je een collega aan de lijn en die kan met je meekijken.

Als je je gegevens op je forumprofiel zou invullen zijn ze overigens afgeschermd, ze zijn daar alleen voor jou en ons moderators (KPN medewerkers) te zien. .Je had jouw e-mailadres in je reactie gezet, ik heb die daar verborgen. Reacties zijn inderdaad voor de hele wereld te zien, het is beter om daar geen privacygevoelige gegevens te delen. Jouw forumaccount is niet gekoppeld aan de rest van je klantgegevens, daardoor zijn de gegevens mij niet bekend. Ook zijn we vanuit privacy wetgeving (AVG) verplicht om je gegevens te vragen, zodat we beide zeker weten dat er zorgvuldig wordt omgegaan met jouw abonnement en gegevens. Telefonisch zal daarom ook om je gegevens gevraagd worden.


@12move :

Gegevens die bij “Privé gegevens” invult kunnen alleen door de KPN moderators worden gelezen. 

Klantnummers staan op de facturen die je elke maand per email krijgt (of zou moeten krijgen). Om je te reageren op dit forum heb je 1 klantnummer gegeven maar om jou te helpen wil de KPN moderator graag beide klantnummers weten. Maak ook duidelijk welk emailadres (+ klantnummer) naar welk KPN abonnement (denk: klantnummer) moet worden verplaatst.

Telefoon nummers zijn inderdaad bekend bij de KPN maar daar heeft de KPN moderator niks aan. Want ik neem aan dat zelfs de KPN moderator daar geen toegang tot heeft. (denk: Privacy).


Helaas blijken jou college aan de telefoon er weinig van te begrijpen. Daardoor ben ik nu op zoiets klantonvriendelijks als een forum beland. Hoe komt t dat ii niet gewoon even normaal gebeld wordt. Gewoon, een mens aan de telefoon. En hoe komt t dat t klachten formulier ook niet werkt? En hoe komt t dat je niet gewoon een email kan schrijven, of desnoods een brief? 

Ik weet mijn klantnummer niet, dus jullie zullen dat zelf kunnen achterhalen als er simpelweg even naar mij wordt gebeld ofzo.


En waarom publiceren jullie mijn berichten terwijl ik een privé bericht stuur? Ik stuur niet voor niets een privé bericht...  


@12move :

Krijg je dan geen facturen van de KPN toegestuurd via de email ? Of worden die naar eenander persoon gestuurd ?


Ik kan via het forum met je meekijken @12move, maar daarvoor heb ik de eerder gevraagde gegevens wel op je profiel nodig. In plaats van het klantnummer kan je ook de postcode en huisnummer invullen. Zonder gegevens kan ik niets voor je zien of doen. 

Het is me niet helemaal duidelijk wat je bedoelt met de privéberichten, ik heb geen privébericht van je gehad, alles wat hier staat is openbaar geplaatst (het is voor ons niet mogelijk om privéberichten hier neer te zetten).


@Jasper: als je op jouw naam klikt kun je rechts “prive bericht “ aanklikken dat heb ik gedaan. En dus wil ik niet langer dat er van alles openbaar gepubliceerd wordt. Deze moderne nieuwe “openheid” ben ik geen voorstander van. en ook niet overal gegevens achter laten. Ik weet bijvoorbeeld niet wie nu die Willy weer is. 
ik ga een brief sturen naar: Wilhelminakade 123, 3072 AP Rotterdam, afdeling klachten. Ik neem aan dat het dan wel ergens aankomt?


Als je daarop klikt zou je op een ander scherm moeten komen om een privébericht te sturen, als je daar nu klikt zou je alle berichten die je hebt gestuurd zien staan. Ik zie daar niets staan, dus dat lijkt niet goed te zijn gegaan. Willy is, net als jou, een klant van ons. Hij vindt het leuk om mensen te helpen op het forum. 

Dat adres is het hoofdkantoor, daar is een postkamer en die kan een brief naar de juiste afdeling sturen. Via een brief heeft het een lange verwerkingstijd, als we het hier (of via de telefonische klantenservice) zouden kunnen doen is het sneller geregeld. Als je er een klacht over wilt indienen kan je de stappen op deze pagina ook volgen, je kunt daar ook een chat starten. Dat is ook een snelle weg:

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen.htm#/