Skip to main content
Antwoord

Ik wil mijn e-mailadres graag herstellen

• June 5, 2025
  • 3 reacties
  • 63 keer bekeken

Mijn e-mail ***@***.*** weigerde wil graag herstellen

i.ergec

Admin: e-mailadres verborgen i.v.m. privacy

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@i.ergec, welkom hier. Fijn om te zien dat je op weg bent geholpen door de community leden, waarvoor dank. 

Ik ben ook benieuwd wat niet goed werkt. Kan het zijn dat dit e-mailadres al een tijd niet meer bestaat? Wanneer een e-mailadres ophoudt te bestaan blijft dit nog 6 maanden gereserveerd. Na deze 6 maanden kan het adres opnieuw worden aangemaakt. Heb jij dit al geprobeerd? 

Mocht dat ook niet lukken, neem dan even contact met ons op om te kijken wat er mogelijk is. Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij. 

3 reacties

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • June 5, 2025

Hoi ​@i.ergec 
Dit is een openbaar forum en je mag geen persoonlijke gegevens hier plaatsen.

Zet deze in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor de KPN en voor jou.
Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.
Dit kan binnen 1 uur van plaatsen.

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • June 5, 2025

Hoe, wat en waar wordt dit geweigerd? 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 7, 2025

Hi ​@i.ergec, welkom hier. Fijn om te zien dat je op weg bent geholpen door de community leden, waarvoor dank. 

Ik ben ook benieuwd wat niet goed werkt. Kan het zijn dat dit e-mailadres al een tijd niet meer bestaat? Wanneer een e-mailadres ophoudt te bestaan blijft dit nog 6 maanden gereserveerd. Na deze 6 maanden kan het adres opnieuw worden aangemaakt. Heb jij dit al geprobeerd? 

Mocht dat ook niet lukken, neem dan even contact met ons op om te kijken wat er mogelijk is. Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij.