Skip to main content
Vraag

Ik wil mijn KPN Email adres toevoegen aan Gmail, waar kan ik de server instellingen vinden?

• 10 april 2022
  • 4 reacties
  • 9063 keer bekeken

Ik wil mijn kpn e mail adres toevoegen aan mijn g mail adres ze vragen mijn persoonlijke (pop3) en mijn persoonlijk (i map) waar vind ik die?

admin: titel aangepast ivm vindbaarheid

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• 0 reacties
  • 10 april 2022

Hallo @janredeker 

POP: pop.kpnmail.nl

IMAP: imap.kpnmail.nl

SMTP: smtp.kpnmail.nl

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • 3809 reacties
  • 10 april 2022

@janredeker 

Afgaande op wat ik zie bij mijn GMail account moet ik daar mijn 1) gebruikersnaam 2) wachtwoord en 3) POP server invullen (dit is waarschijnlijk “POP.kpnmail.nl”).

Wil je dat GMail de email op de KPN server laten staan ? Dan moet je ook de optie “Een kopie van opgehaalde berichten op de server achterlaten” aanvinken.

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12863 reacties
  • 13 april 2022

Hoi @janredeker, ik vermoed dat je jouw KPN e-mailadres wil toevoegen aan jouw app op telefoon, tablet op computer. Dan moet je deze instellen. De e-malinstellingen kun je op de site lezen. 

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 7 februari 2023

Log in op kpn webmail. Ga naar tandwiel rechtsboven. Ga naar sluit uw apparaat aan. Kies Android telefoon. Kies E-Mail met Android Mail. Gebruik de aangegeven informatie.

KPN Community
15 jaar!

En dat vieren we graag samen met jou.
Vier je het met ons mee?

Jubileum topic