Skip to main content

Ik gebruik mijn werk emailadres om alles te ontvangen van KPN. Alles komt netjes binnen.

Dit wil ik graag veranderen naar mijn prive mail nl hotmail. 

EEn werknemer van KPN heeft dit al eens geprobeerd in de winkel maar kreeg geen resultaat. Er komt geen bevestiging binnen op dit hotmail adres. Uiteindelijk had de medewerker maar 1 verklaring en dat was dat mijn emailadres wellicht in een foute groep had gezeten waarna deze groep is geblokkeerd.

Kom ik nog ooit van deze black list af? 

Hallo @gjmv 

 

Het is mij niet helemaal duidelijk wat het probleem is, is je hotmail e-mailadres nu wel ingesteld als contact adres bij KPN of is dat juist wat er niet lukt?

Dat jouw hotmail e-mailadres op een blacklist zou staan lijkt mij onzin, de KPN blacklist (die niet meer lijkt te bestaan) betrof uitgaande mail vanaf een KPN e-mailadres.


als je werkgever de boel een beetje veilig wil houden, dan staat ie geen hotmail toe in de zakelijke mail app. Welke app gebruik je voor je werk (outlook?).


hotmail e-mailadres is NIET ingesteld. Dit lukt niet. Ik krijg geen bevestiging. Met mijn ander mailadres direct.


Hallo @gjmv ,

Je kunt gewoonlijk je contactgegevens, waaronder je e-mailadres aanpassen (en dus ook verwijderen) via MijnKPN.

De plaatjes hieronder heb ik geleend van @Dennis Schreve :

Ga naar MijnKPN (website) of de app. Klik op “profiel” en klik dan op je inloggegevens, dan kun op je mailadres klikken om deze te wijzigingen. 


Deze afbeeldingen zijn van de app van “MijnKPN”. 
 

Kijk anders eens in de spambak van KPN Webmail of daar de bevestigingsmail staat. 


Dit allemaal al eens geprobeerd. Ook in de kpn winkel maar mijn hotmailadres wordt niet geaccepteerd. Nergens in mijn hotmail account komt een bevestigingsmail binnen.

Het is niet voor niets een bijzonder ‘probleem’


Ik even getest en het aanmaken van een nieuw KPN ID met een hotmail account werkt prima, bevestigingsmails komen daarop gewoon binnen, er zit dus geen blokkade op KPN mails bij hotmail.

Staan er andere tekens dan letters en cijfers in dat hotmail e-mailadres?

Je kan proberen of het aanmaken van een nieuw KPN ID bij jou ook werkt met je hotmail e-mailadres.


Beste GeSp.

Tof dat je meedenkt. Zojuist getracht een nieuw KPN ID aan te maken. Maar GEEN ENKEL signaal richting mijn hotmailadres. 

Zoals ik al begon…………… Een hele vreemde situatie.

Hetzelfde geprobeerd met een gmail adres en binnen 2 seconden een bevestigingsbericht!!!!!!!!

OP zich is het geen probleem MAAR het gaat om het principe. 

Ik zou ook een ander hotmail account aan kunnen maken maar wil niet ten onder gaan door alle emailadressen :-)


Vreemd dat het met jouw hotmail e-mailadres niet lukt.

Je zou een mail naar abuse@kpn.com kunnen sturen met de vraag waarom je geen mails binnenkrijgt bij het wijzigen van een bestaand of aanmaken van nieuw een KPN ID op jouw hotmail e-mailadres, vermeld dan ook wanneer je dat geprobeerd hebt.

Abuse zou moeten kunnen zien of die mails verstuurd worden of dat ze geblokkeerd worden door hotmail.


@gjmv 

Heb je 1 of meerdere Hotmail adressen ? Het lijkt erop dat het mis gaat bij Hotmail. Dat Hotmail dingen “onderdrukt".

 


Heb je al eens gekeken bij Outlook, vervolgens onder:

Tandwieltje / Instellingen

Alle Outlook-instellingen weergeven, links selecteer je E-mail. Vak daarnaast controleer je Regels:

Misschien is hier in het verleden ooit een filter ingesteld voor e-mails afkomstig van KPN? Deze kan je dan beter even verwijderen.

Vervolgens kijk je ook even onder Ongewenste e-mail

Misschien in het verleden per ongeluk KPN geblokkeerd, je zou zelfs misschien een uitzondering kunnen toevoegen onder Veilige afzenders en domeinen.

Controleer hier ook even meteen de filters.

 

Ik ben het de laatste paar jaar helaas vaker tegengekomen dat er bij deze instellingen soms iets tussen stond wat e-mails tegenhield waardoor lang niet alle e-mails binnen kwamen. Hopelijk kom je hier iets tegen wat het issue oplost en de mogelijkheid bied om een verificatie e-mail van KPN te ontvangen.

 


Het is gelukt.

Alleen als ik dit aanpas kan ik niet meer reageren op dit forum.

Ikzelf heb waarschijnlijk ooit eens kpn.com geblokkeerd. Nu weggehaald en meteen succes.

Bedankt.

Ik kan nu niet meer reageren aangezien mijn inlogmail account veranderd gaat worden.


@gjmv 

Ik denk dat je nog steeds meldingen krijgt van dit forum krijgt. Het emailadres voor dit forum is in een andere “administratie” dan het emailadres voor “Mijn KPN". Wil je het emailadres voor dit forum aanpassen dan moet dat handmatig gebeuren door bijv. een moderator.


Het is gelukt.

Alleen als ik dit aanpas kan ik niet meer reageren op dit forum.

Ikzelf heb waarschijnlijk ooit eens kpn.com geblokkeerd. Nu weggehaald en meteen succes.

Helemaal super! 👍🏻

De blokkades heb je verwijderd bij Outlook (het advies dat ik gaf) begrijp ik?

Lijkt er wel op, helaas komt het vaker voor dat mensen (on)bewust iets blokkeren en het vervolgens op één van die pagina's terecht komt

Alleen als ik dit aanpas kan ik niet meer reageren op dit forum.

Ikzelf heb waarschijnlijk ooit eens kpn.com geblokkeerd. Nu weggehaald en meteen succes.

Bedankt.

Ik kan nu niet meer reageren aangezien mijn inlogmail account veranderd gaat worden.

Het e-mail adres dat gekoppeld is aan je forumaccount blijft onveranderd, als het goed is wordt je niet uitgelogd op het forum als je het e-mail adres bij Mijn KPN veranderd. Het e-mail adres dat gekoppeld is aan je forum account kan een moderator voor je aanpassen als je dit wilt.


Inderdaad zelf verwijderd.


Goed om te lezen dat het gelukt is @gjmv. Wil je ook het forumaccount e-mailadres gewijzigd willen hebben, dan kan dat! Vul even in jouw profiel bij "Persoonlijke opmerking" het hotmail adres in, dan pas ik voor jouw forumaccount het ook aan.