Skip to main content

Ik heb mijn instellingen ook staan op uitloggen: “NOOIT”, maar ik wordt toch steeds uitgelogd. Wat kan ik daar aan doen. Bestaat er ook een instelling dat de mail (die ik inmiddels ontvangen heb in mijn email-programma) automatisch naar de prullenbak wordt verplaatst. Bij Gmail gebeurt dit wel en dat vind ik toch wel een hele fijne instelling.

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Hoi @CH71MF, altijd uitgelogd dus? In de webmail toch? Heb je niet zo ingesteld dat de cookies verwijderd worden na afsluiten of iets dergelijks? 

En automatisch verwijderen. Ik heb Gmail ook even doorgespit, maar kan het zo niet vinden of ik lees erover heen. Bedoel je dat je een filter instelt? Dit onderwerp of dit moet automatisch verplaatst worden naar prullenbak?


Dat van het verwijderen van die cookies bij afsluiten, is in dit geval niet van toepassing. De browser sluit ik niet af. Als ik iets te lang niet op mijn webmail kijk, word ik daar uitgelogd.

Het is een standaardinstelling bij Gmail, ik hoef daar geen filter voor in te voeren. Nu moet ik zelf de mailtjes verplaatsen naar de prullenbak,

Maar in ieder geval bedankt voor de reactie, Bart.


Bij mij weten is dat automatisch uitloggen niet iets wat je kan aanpassen. Want je hebt die optie bij automatisch uitloggen? Je hebt daar voor nooit gekozen?

Wat betreft het automatisch naar de prullenbak. Je bedoelt als je op in jouw e-mailprogramma een mail verwijderd dat deze ook in de webmail verwijderd wordt. Dan dien je die op Pop3 in te stellen. Dan download je alle mails van de server op dat apparaat wat je gebruikt, dus de mail is alleen daar zichtbaar. Dus gaan ze direct uit de webmail. 

Of via IMAP. Dan blijven de mails op de server staan en zijn ze dus vanaf elk apparaat en in de webmail gewoon bereikbaar. Alles hierover op de pagina over e-mailinstellingen.