Skip to main content
Beantwoord

IMAP server foutmelding: de server ondersteunt de authenticatiemethode niet

• February 13, 2022
  • 6 reacties
  • 444 keer bekeken

Weet iemand wat ik met onderstaande melding moet doen om het probleem op te lossen??

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi @Hoogenbergh, ben je er al uitgekomen?

Zo nee, dan wil ik je aanraden om een kijkje te nemen op onze pagina voor het instellen van KPN mail in Thunderbird :slight_smile:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

wjb
Wijsgeer
  • February 13, 2022

Wat voor een authenticatiemethode gebruik je dan?

Heeft het voorheen wel gewerkt?

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • February 13, 2022

@Hoogenbergh 

Dan moet je een andere methode van authenticatie/verificatie kiezen (in Thunderbird). Kun je die optie op “Automatisch” zetten ? Deze methode van authenticatie moet je instellen per emailaccount in Thunderbird. Heb je bijv. 3 emailaccounts dan moet deze optie in alle 3 emailaccounts wijzigen.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 15, 2022

Hi @Hoogenbergh, ben je er al uitgekomen?

Zo nee, dan wil ik je aanraden om een kijkje te nemen op onze pagina voor het instellen van KPN mail in Thunderbird :slight_smile:

• February 15, 2022

Op het moment ligt de KPN-mail er uit, zie de storingspagina, dus dan heeft proberen niet veel zin.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • February 15, 2022

Op het moment ligt de KPN-mail er uit, zie de storingspagina, dus dan heeft proberen niet veel zin.

Je hebt helemaal gelijk @JanD :sweat_smile: In afwachting van de storing, kunnen de instellingen uiteraard wel al gecontroleerd worden :slight_smile:

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • February 17, 2022

Is het inmiddels gelukt @Hoogenbergh of kunnen we je nog ergens bij helpen? Hoor het graag :slight_smile: