Skip to main content

Goedemorgen. Bij mij stopte de IMAP er ook spontaan mee. Heb alles weer handmatig ingevuld maar ik blijf de pop UPS krijgen van server certificaat ongeldig of email en wachtwoord niet correct.

Zeer frustrerend. Heeft er iemand tips?


Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt​​

Welke mailprogrammatuur gebruik je en op wat voor een apparaat heb je daar last van?


We gebruiken Outlook op de Lenovo tab P10....het heeft altijd goed gewerkt tot nu toe dus.…

 


Je gebruikt dius de Android app van Outlook.

Ook ik heb sinds twee weken enorme ruzie met die app.

Niet alleen met mals via mijn KPN account maar ook via de andere accounts.

Bij mij crasht Outlook zelfs, bij jou ook?

Ik heb een ticket bij Microsoft lopen en die is geëscaleerd naar de tweede lijns support.

 


Vervelend. Ik heb het idee dat dit niet aan de app ligt maar aan KPN. Outlook android gebruik ik ook voor andere emailaccounts voor o.a. werk en dat geeft geen problemen.

Enkel het account van KPN wil niet meer.


Dat denk ik niet immers ik heb hier geen problemen met de mail van KPN via de Outlook app.

Bij mij is het juist de app zelf die niet meer reageert of zelfs helemaal crasht onafhankelijk van het gebruikte account.


Hallo @AHO , probeer eens een andere (standaard ) mail app op je tablet.

 


Hoi @AHO. Welkom op het KPN Forum! Heb je al een andere mail app op jouw tablet kunnen testen? Ik ben erg benieuwd of dat wel goed werkt. 


We hebben niets meer van je gehoor dus ik ga er vanuit dat het probleem inmiddels is verholpen. Als je onze hulp toch nog nodig hebt, dan horen we dat graag van je!