Skip to main content

Ik werk met Outlook2019. Gisteren mijn email-wachtwoord via KPN gewijzigd en na wijzigen van dat wachtwoord op mijn laptop (MS Surface Pro) krijg ik geen verbinding meer met de IMAP-server. Account verwijderd om opnieuw te installeren in Outlook, maar dat lukt ook niet meer. Weet zeker dat wachtwoord wijzigen goed is gegaan want via webmail kan ik er met nieuwe wachtwoord gewoon bij.

Weet ook zeker dat ik juiste instellingen (IMAP/SMTP, poorten etc.) gebruik, want al tien keer nagekeken op website van KPN.

Iemand tips?

Hoi @B Hammer. Welkom op het KPN Forum! Wat vreemd dat je na het wijzigen van het wachtwoord geen e-mail kan ophalen. Heb je deze handleiding gebruikt om het e-mail adres in te stellen? Als dit niet werkt, dan zou ik je willen vragen om een screenshot te maken van jouw accountinstellingen in Outlook en in dit topic te plaatsen. Ik hoor graag van je!


Hoi @B Hammer. Welkom op het KPN Forum! Wat vreemd dat je na het wijzigen van het wachtwoord geen e-mail kan ophalen. Heb je deze handleiding gebruikt om het e-mail adres in te stellen? Als dit niet werkt, dan zou ik je willen vragen om een screenshot te maken van jouw accountinstellingen in Outlook en in dit topic te plaatsen. Ik hoor graag van je!

 Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Als je nog hulp nodig hebt, lees ik het graag.


Reageer