Skip to main content

erg vervelend dat de nieuwe layout niet meer de mogelijkheid heeft om email berichten van een markering te voorzien. ik gebruik dit heel veel!!! de gekleurde vlaggetjes…

is er een mogelijkheid ze weer toe te voegen op de een of andere manier?

 


Hallo @mad4tv5 

 

Je hebt het over webmail?

Daar kan ik nog steeds gekleurde vlaggetjes instellen aan de rechtkant:

In de mailbox zie je dan dit:

 

 

Mocht je het over wat anders hebben, dan aangeven welke layout je bedoeld en van welk mail programma.


Ik heb 'kies kleur’ nooit gebruikt. Want ik dacht de huidige kleuren bevallen prima.

Maar het is dus net wat anders. Ben er blij mee!

Tot nu toe zette ik mails om te markeren weer op ongelezen.


klopt @GeSp het gaat om de markeringsvlaggetjes in webmail

 


@Gesp dank voor je reactie! heb jij enig idee wat ik eraan kan doen om ze terug te krijgen???


@gesp bij mij zijn ze echt weg, het is in de nieuwe opmaak (alles vrij blauw van tint) en je moet jezelf een naam geven om verder te kunnen als je inlogt. ik omzeil het nu steeds door het niet helemaal door te voeren (die naam) en dan de pagina te verversen dan kan ik de markeeringsvlaggetje s blijven gebruiken (in de oude layout)


@mad4tv5 Kan je een afbeelding plaatsen hoe dat er dan uitziet (wel even je naam, e-mailadres e.d. wegpoetsen).

 

Ik heb onder een test account en met een schone Firefox browser (cache geleegd en alle cookies verwijderd) geprobeerd of ik daar een andere lay-out kreeg maar webmail zag er net zo uit als onder mijn normale account.

 

Krijg jij die nieuwe lay-out ook als je via een andere browser inlogt?
Als het er dan wel normaal uitziet zou je in je normale browser ook de cache een kunnen legen en de cookies kunnen verwijderen (i.i.g. die van kpnmail en als die er zijn van kpn.nl).


In een geopende mail heb je twee plekken waar je de mogelijkheid voor de vlaggetjes kunt aanklikken, @mad4tv5 

 


 


hoi @PeterG en @GeSp 

hierbij de verschillende stappen die ik  moet doorlopen om, zoals er wordt gemeld, kpnwebmail te blijven gebruiken… en de laatste screenshot is van de opmaak zoals ik m dan te zien krijg. zonder de “markeeringsvlaggetjes” dus!


Huh. Ik zie een oude versie….

Wat is je besturingssysteem? En welke browser gebruik je?

Ga je wel naar http://webmail.kpn.com ???????

😎 Wis eens eerst alle kpn gerelateerde cookies in de browser.


firefox is up to date

MacOs Mojave 10.14.6


iedere keer als ik inlog wil webmail dat ik die verschillende stappen weer doorloop…

 


koekjes gewist

en ik los in op: https://webmail.kpnmail.nl/


koekjes gewist

en ik los in op: https://webmail.kpnmail.nl/

loG in

 


Mojave

Aha!

Alleen Safari op MacOS wordt ondersteund.

Verder Google Chrome, Firefox en Microsoft Edge.

Nota Bene: binnen één uur kun je hetzelfde bericht nog corrigeren hoor. Met de drie puntjes . . . rechtsonder het bericht.


Ik dacht dat Firefox toch hetzelfde zou moeten werken op de diverse OS’en, bijv. op Linux werkt webmail via Firefox prima, ziet er exact hetzelfde uit als de Windows versie.

De hier genoemde MacOS versie is waarschijnlijk te oud, die wordt al ruim 2 jaar niet meer onderhouden, waarschijnlijk mis je bepaalde functionaliteit in die MacOS versie waardoor de browser ook niet volledig werkt.

Ik ben benieuwd of het met Safari wel goed werkt op die Mac.

Is die Mac niet te updaten naar een nieuwere MacOS versie @mad4tv5 ?