Skip to main content

Ik ben in Griekenland en ik krijg geen toegang tot KPN webmail via de WiFi van het huisjespark waar ik zit. Hoe kan dat? ik kan wel in de KPN webmail via de hotspot van mijn mobiele telefoon. Maar omdat ik grote bestanden moet binnenhalen en versturen en mijn telefoon maar een klein abonnement heeft, red ik het daar niet mee. Wat moet ik aan instellingen veranderen om wel toegang te krijgen tot KNP webmail?

Hallo @Ellen Burger , daar het via mobiel wel wil, is er grote kans dat de beheerder van het park dat begrensd heeft, je kunt de voorwaarden voor het gebruik van de wifi even navragen. 

Voor je mobiel kun je een databundel kopen 

Succes.


dank, ik ga er achteraan


Webmail? U bedoelt gewoon http://webmail.kpnmail.nl? Ik kan me nauwelijks voorstellen dat ze dat in Griekenland specifiek blokkeren. Dat is gewoon een https website, met normaal internetverkeer. Niks bijzonders aan. Als het echt niet werkt, dan vermoed ik dat KPN het blokkeerd.


Beste Nick, dank voor je toevoeging. We zoeken contact met de beheerder vh park en ik zal nog terugrapporteren


Hoi @Ellen Burger. Ik denk dat @JanD gelijk heeft. KPN blokkeert namelijk gebruik in het buitenland niet:

Met Webmail kun je e-mail op het internet lezen en versturen zonder een e-mailprogramma. Je kunt dus op iedere PC met een internetverbinding je e-mail lezen en versturen, ook in het buitenland.

Bron: E-mail verschillen, wat is handig? 


Maar waarom zouden ze in Griekenland de webmail blokkeren? Het is een gewone website. Niks bijzonders aan.


Maar waarom zouden ze in Griekenland de webmail blokkeren? Het is een gewone website. Niks bijzonders aan.

Dat… weet ik ook niet. 😅


Zo'n camping wifi is meestal beperkt met een kleine bestandsgrootte en lage snelheid.

Aan boord van een riviercruiseschip hadden we 250 MB en slechts 250 Kb/s ter beschikking. Dus grote bestanden via zo'n wifi gaat sowieso niet lukken.

Ben dus na één voucher m'n mobiele wifi gaan gebruiken.

Ik adviseer je voor deze periode de 3 GB databundel aan te schaffen op je mobiel. Dat moet voldoende zijn. Kosten vallen dan relatief mee vind ik. Voor vakantie.

De bundel kost 8,99

sms 3GB AAN naar 1266