Skip to main content

De mail ontvangen in Outlook via he kpn-account wordt als platte tekst weergegeven. De html code wordt niet vertaald. Andere accounts of via andere mail programma’s gaan goed. 
 

 

Ik lees mee, want ik heb precies hetzelfde probleem. Ook met de Outlook app op mijn Iphone.Dit speelt sinds een week ongeveer. 


Klopt bij mij ook iets meer dan een paar weken. Ik heb er op geGoogled en vond van Ziggo klanten dezelfde klachten. Ik heb dit trouwens op een iPad. IOS 14.2


ik heb ook hetzelfde probleem


Ik heb dit issue ook. Is er al een oplossing of workaround bekend? Iets met een IOS update en beveiliging in combinatie met Outlook?


Hallo allen, dit probleem is ook eerder aangekaart in een ander topic: https://forum.kpn.com/e-mail-10/mails-worden-niet-helemaal-geladen-514168. Het is helaas niet iets dat wij aan KPN zijde kunnen oplossen. Ziggo klanten hebben hier namelijk ook last van.  Er gaat iets mis in de outlook app in combinatie met iOS van Apple. 


Heb Outlook met 4 verschillende mailadressen en toevallig 4 providers. Bij alle 4 werkt Outlook niet bij mijn iPhone en iPad. Het probleem blijft. Een schande dat het zo lang duurt. Wat een arrogantie. Ik ben voor mobiel inmiddels overgestapt op Spark. Een aanrader. Echt top en gratis. Dus, stap over. Voor mobiel ga ik niet meer terug.