Skip to main content

Beste Kpn webmail ontwerpers,

Binnen KPN Webmail, om een popup af te sluiten, is er bijna overal rechtsboven een kruisje. Dit is heel handig voor mensen die niet zo handig zijn met computers. Namelijk, als iemand verdwaald raakt en ‘terug’ willen, dan drukken ze op het kruisje om weer terug te gaan. Nu blijkt er 1 popup te zijn waar geen kruisje is (zie hieronder).

Is het mogelijk om in dit scherm ook een kruisje rechtsboven toe te voegen? Met dezelfde functionaliteit als de ‘Annuleren’ knop?

Hartelijk bedankt

 

 

 

Welkom op het forum @Sijm

Scherp gezien. Ik heb het doorgezet naar de partij die gaat over het ontwerp van de webmail. Ik kan niet beloven dat daarmee dit ook wordt aangepast. Wel verwacht ik dat de kans groot is. Gezien op die manier alles er meer gelijk uit ziet. 

Wel kan het wat langer duren om dit te wijzigen. Om die reden ga ik het topic als opgelost markeren. Ook omdat, als het niet gewijzigd kan worden, nogmaals het verzoek uitzetten niet helpt.

Als het is aangepast zie je dat in de webmail, maar laat ik het hier ook nog weten. Ook als ik de melding krijg dat het niet kan worden aangepast koppel ik het hier nog aan je terug. 🙂