Skip to main content

de indeling van de mail is plots gewijzigd. Ik heb nu alleen de map in. Vroeger had ik op die plek ook verzonden berichten en spam en de zoekfunctie. Hoe krijg ik de oude indeling terug?

Hallo @Cees Her welke mail-software gebruik je? 


Hallo @Cees Her 

 

Webmail neem ik aan?

Even in jouw webmail op het in de afbeelding rood omcirkelde tekentje klikken om de mappen weer tevoorschijn te halen.

 


Hi en van harte welkom op ons forum @Cees Her!

Zoals je ziet denken we hier graag met je mee. Ben je er uit gekomen met de uitleg van @GeSp? Zo niet, vertel je ons dan meer over welk e-mailprogramma je gebruikt, zoals Jan al vroeg? Voeg eventueel een screenshot toe, zo wordt het voor ons gemakkelijker om je op weg te helpen.


Hallo @Cees Her 

 

Webmail neem ik aan?

Even in jouw webmail op het in de afbeelding rood omcirkelde tekentje klikken om de mappen weer tevoorschijn te halen.

 

Super! Dat was hem. Dank!


Hallo @Cees Her welke mail-software gebruik je? 

Het ging om de KPN webmail. Dankzij deze gemeenschap is het al opgelost. Dank voor je meedenken


Hi en van harte welkom op ons forum @Cees Her!

Zoals je ziet denken we hier graag met je mee. Ben je er uit gekomen met de uitleg van @GeSp? Zo niet, vertel je ons dan meer over welk e-mailprogramma je gebruikt, zoals Jan al vroeg? Voeg eventueel een screenshot toe, zo wordt het voor ons gemakkelijker om je op weg te helpen.

Dankzij GeSp ben ik er uit. Maar dank voor jullie meedenken


@Cees Her Top, goed om te horen! 👍🏼