Skip to main content

Ik heb sinds maandag jl. geen toegang meer tot mijn KPN email adres *******. Hoe krijg ik weer toegang? En wat is mijn KPN ID?

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hoi @Donald Uhrlep

Je wilt graag weer toegang tot jouw e-mailadres. Begrijp ik goed. 

Gebruik je de webmail? Wat gaat er precies mis waarom je er niet meer bij kan? 

 

En wat betreft jouw KPN ID, die heb je zelf aangemaakt. Weet je dat e-mailadres nog? 


Hi Bart, ik heb de laatste twee weken zeer regelmatig problemen met mijn emailadres **********en dan heb ik het over het ontvangen van mail via dit adres. Webmail biedt geen oplossing want KPN stelt: “Deze gebruikersnaam en/of wachtwoord is niet bekend.” Dat is uitermate vreemd want ik heb dit email adres al vele jaren en keek ook altijd via webmail in mijn mailbox.

Ik hoop dat je me kunt helpen.

Mvg., Donald


Ik heb even meegekeken. Log je in de webmail in met het juiste hoofd e-mailadres en daarbij behorende wachtwoord? Want deze is 4 mei gewijzigd. 


Hi Bart, ik log altijd in met het zelfde password maar de laatste twee weken heb ik geen toegang meer tot de naar mij verstuurde berichten en KPN Webmail.

Graag zou ik een password reset ontvangen maar de vanuit KPN verstuurde link gaat ook naar het vor mij niet toegankelijke email adres, dat biedt dus geen soulaas.

Ik ben erg onthand en zou het waarderen als ik op andere wijze een password reset zou kunnen ontvangen.

Mvg., Donald


Kunt u nog wel inloggen op MijnKPN? 


Helaas, ik krijg de melding: “Deze gebruikersnaam en/of dit wachtwoord herkennen we niet. Na 5 verkeerde pogingen blokkeren we je account 15 minuten voor de veiligheid.”

Erg lastig.

mvg., Donald


Heeft u überhaupt wel een MijnKPN account? Hoe bekijkt u uw facturen? Of heeft u die nog nooit in MijnKPN opgehaald? 


Ik kijk nooit in MijnKPN, haal er ook nooit mijn facturen op.

Is het mogelijk mij weer toegang te geven tot mijn account ****? Dat zou ik zeer op prijs stellen.

 

Admin: e-mailadres verborgen i.v.m. privacy


Dat moet u zelf doen. Een KPN medewerker zal denk ik geen nieuw wachtwoord voor u instellen en dat u vervolgens geven. Dat kan niet eens vermoed ik.

Bovendien... met hetzelfde gemak bent u volgende week het wachtwoord weer kwijt. Zo Kunnen KPN medewerkers wel bezig blijven.

Als u geen MijnKPN account heeft kunt u er 1 aanmaken met een Hotmail, Outlook of Gmail adres. Vervolgens kuntbu het thuis abonnement aankoppelen. Daarna kunt u een nieuw wachtwoord instellen voor uw KPN adres.


Het wijzigen moet je echt zelf doen, dat kan ik niet doen. Hoe je je wachtwoord voor e-mail wijzigt lees je op onze site.