Beantwoord
Ingekomen mails verdwijnen na openen uit postvak in
De functies uitgaande en inkomende email werken op mijn Samsung galaxy telefoon en tablet goed. Na enkele minuten verdwijnen de recent ontvangen berichten echter uit de postvak in lijst en zijn dus niet meer terug te vinden. Kunt u mij helpen?
Klantnummer ********
Hartelijk dank
Paul Voorpostel
*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Klantnummer ********
Hartelijk dank
Paul Voorpostel
*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Beste antwoord door Paul van KPN
Hoi Paul, welkom hier. De reden dat er mails verdwijnen is waarschijnlijk vanwege een instelling in een e-mailprogramma op jouw mobiel/tablet/laptop/pc. Als er op één (of meerdere) van die apparaten het e-mailaccount is ingesteld via POP3, zonder de optie 'kopie achterlaten op de server', dan plukt dat e-mailprogramma dat e-mailtje van de server, en wordt ie niet bewaard op de andere apparaten.
Het is dus belangrijk om te controleren hoe het is ingesteld, en het daarna aan te passen. Mijn advies zou zijn om op al die apparaten het e-mailaccount in te stellen via IMAP (i.p.v. POP3). Dan heb je altijd een kopie op de server. Houd er wel rekening mee om een back-up te maken van belangrijke mails.
E-mail - Handmatig Instellen op mobiel/tablet
Hoe stel ik e-mail in voor Windows PC of Apple Mac?
Bekijk origineelHet is dus belangrijk om te controleren hoe het is ingesteld, en het daarna aan te passen. Mijn advies zou zijn om op al die apparaten het e-mailaccount in te stellen via IMAP (i.p.v. POP3). Dan heb je altijd een kopie op de server. Houd er wel rekening mee om een back-up te maken van belangrijke mails.
E-mail - Handmatig Instellen op mobiel/tablet
Hoe stel ik e-mail in voor Windows PC of Apple Mac?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.