Skip to main content

De mail voor mijn hoofd account gaat direct naar Map archieven, hoe kan ik dat weer aanpassen?

@Killivis 

Gebeurt dat in de KPN webmail of alleen in jouw emailprogramma ? Welk protocol gebruik je in jouw emailprogramma. POP of IMAP ?


pop.kpnmail,  HET IS NOG EEN PLANET.NL ACCOUNT    maar dat werkt nog steeds eigenlijk.  sinds een paar dagen gaat de inkomende mail rechtstreeks naar de map archieven


@Killivis

Dan gaat dus de email naar het archief in jouw emailprogramma ? en in de KPN webmail gebeurt niks bijzonders ? Dan zou ik verwachten dat er iets in het emailprogramma is gewijzigd waardoor dit gebeurt. Kijk eens bij de instellingen of daar iets veranderd is.

Is er niets aan de hand in de KPN webmail ?


Nee ik heb verschillende email aliassen in dat account, en alleen daar gebeurt het, ik ben een zeer onervaren computer gebruiker dus ik durf niet te gaan rommelen met de instellingen..

Ik zal eens de andere vergelijken met het hoofd account

 


@Killivis

Verander eens ALLE wachtwoorden (incl. het KPN ID) en zorg ervoor dat alle wachtwoorden verschillend zijn. Kijk eens in Mijn KPN of daar iets bijzonders gebeurd is.

Veranderen van instellingen;  Maak voordat je iets gaat veranderen een screenshot van de instellingen. Dan weet je wat jouw huidige instellingen zijn.


een  van de andere email accounts stond als hoofd account aangevinkt, door deze uit te zetten en  het goede aan, is het probleem opgelost, bedankt voor de reacties.

 


Toch niet gewerkt, na opstarten vanmorgen weer hetzelfde probleem…..


@Killivis 

Gebruik je Outlook ? Van Outlook is het bekend dat vaak nog wel "problemen” oplevert.


dat klopt..  ook nog eens een oud planet.nl account maar dat wil ik perse houden vanwege het

unieke email adres, dat is al jaren bekend bij heel veel bekenden en relaties.

 


Reageer