Skip to main content
Beantwoord

Inkomende mail verschijnt niet op iPad mail

• January 25, 2021
  • 6 reacties
  • 84 keer bekeken

Zonder de instellingen gewijzigd te hebben ontvang ik sinds een paar dagen geen berichten meer in mijn inkomend box van het standaard ios mail programma, heb inmiddels outlook geinstalleerd en daar komt alles wel netjes op binnen. Wil graag het standaardprogramma blijven gebruiken. Vreemdgenoeg komt er wel mail binnen in de spam box.

Beste antwoord door Ekeller1

inmiddels is het probleem door kpn opgelost, het leek alsof een corrupt mailtje het een en ander blokkeerde.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 26, 2021

Mail komt nu ook nog maar deels binnen via webmail en krijg melding: toegang http://dovecotproxy-asd.so.kpn.org/ geweigerd etc

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 26, 2021

En op webmail staat ook: fout tijdens het lezen van berichten

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 27, 2021

Krijg nu de melding: 

Fout

Fout

Er is een fout opgetreden in de server waardoor deze het verzoek niet kan uitvoeren.

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • February 2, 2021

Hoi @Ekeller1, dus zowel via de iPad als via onze webmail komen de mails niet binnen? E-mailadres staat nog wel goed in Mijn KPN

• Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • February 2, 2021

inmiddels is het probleem door kpn opgelost, het leek alsof een corrupt mailtje het een en ander blokkeerde.

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • February 3, 2021

Aha op die manier. Fijn dat nu alles weer werkt. Mocht er weer iets zijn, laat het dan weten.