Skip to main content

Misschien wel een hele onnozele vraag, maar vanwege de aanleg en daardoor verplichte overstap naar Kabel Noord, heb ik mijn abonnement bij KPN opgezegd. Uiteraard verdwijnen daarmee mijn e-mailadressen ook.  Ik logde net in op Marktplaats en vroeg me toen af of ik alle inloggegevens ook moet wijzigen. (Facebook, Marktplaats enz) 

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

@HTS 

Zo onnozel is die vraag niet hoor….  Op Marktplaats sowieso, Jouw inloggegevens daar zijn gebaseerd op jouw e-mailadres, maar die kun je zo wijzigen via jouw profiel daar. Ook in Facebook heb je jouw e-mailadres geregistreerd.  En waarschijnlijk ook bij tientallen andere websites.

Op het moment dat je jouw nieuwe e-mailadres hebt, ben je wel even bezig om overal het mailadres aan te passen. 

 

 


Pas er alleen voor op dat het oude e-mailadres nog lang genoeg actief is. Voor het wijzigen van het profiel bij die ‘diensten’ wordt er waarschijnlijk nog een verificatie mailtje naar het oude e-mailadres gestuurd.


Ik ben al een poosje bezig met alle nieuwsbrieven ed van mijn nieuwe emailadres te voorzien , maar had nog niet aan alle websites en zo gedacht. Sommige laat ik mooi, lekker rustig :grinning:


Ja, dat schoont lekker op. Maar bv Marktplaats is wel redelijk essentieel om dat daar wel aan te passen. 

 

Misschien kun je ook nog even jouw e-mailadres in MijnKPN aanpassen? 


dag HTS,

Je zou nu je toch gaat veranderen er goed aan doen om een eigen domein met email te nemen, dan heb je dat gezeur nooit meer.


Je e-mail adressen zijn nog 1 maand actief na de beëindiging van je aansluiting.

Tip: gebruik een provideronafhankelijk e-mail adres. Bv Gmail, Outlook, Yahoo, o.i.d.


En mijn tip cq waarschuwing, blijf ver weg bij dit soort “gratis” diensten.


Hoi @HTS, dat ruimt zeker lekker op. Succes nog met wijzigen. 

Mocht er nog wat zijn, dan zien we graag weer een topic verschijnen. 


Al heel lang heb ik ook een Gmail adres, deze ga ik nu helemaal gebruiken. Mijn abonnement is per 15feb opgezegd, heb dus nog even alles te veranderen