Skip to main content
Beantwoord

Inloggen bij een e-mail adres van overleden familie lukt niet

• December 19, 2025
  • 6 reacties
  • 67 keer bekeken

Misschien is dit een longshot, maar in ieder geval het proberen waard. Mijn moeder (inmiddels al een aantal jaar overleden) had een @hetnet.nl e-mailadres. Nu proberen mijn vader en ik in dit adres te komen, maar lukt dit niet. Als het goed is liepen alle abonnementen via mijn vader. Hij is nog steeds klant bij KPN.

Kan het zijn dat het @hetnet.nl e-mailadres is opgezegd?

Beste antwoord door WMG-N

@Timothydh 

Maak een nieuw KPN ID aan (is 12 maanden geldig). Voor dat KPN ID moet je een emailadres gebruiken waar jij toegang toe hebt. Bijv. dat van jouw vader of een GMail adres. Dan wordt daar de bevestigingsemail naartoe gestuurd. M.b.v. dat emailtje kun je dan binnenkomen bij “MijnKPN" en daar zien wat er nog aan emailadressen staat. Daar kun je ook een nieuw wachtwoord instellen.

Als jouw vader nog klant is bij de KPN en het emailadres van jouw moeder aan jouw vader's abonnement hangt moet je met jouw vader's gebruikersnaam en wachtwoord binnen kunnen komen bij “Mijn KPN” en daar zien wat de huidige situatie is.

6 reacties

• December 19, 2025

Inloggen bij http://email.kpn.com. Lukt dat? Je gebruikt hier dezelfde inloggegevens voor als die je gebruikt bij inloggen op MijnKPN. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 19, 2025

Inloggen bij http://email.kpn.com. Lukt dat? Je gebruikt hier dezelfde inloggegevens voor als die je gebruikt bij inloggen op MijnKPN. 

Nee. We weten het wachtwoord van het e-mailadres niet. Daarnaast had mijn moeder (denk ik) toentertijd nog geen MijnKPN of iets in die trant. 

• December 19, 2025

Nee. We weten het wachtwoord van het e-mailadres niet. Daarnaast had mijn moeder (denk ik) toentertijd nog geen MijnKPN of iets in die trant. 

Hoe bekijk je dan de factuur die elke maand komt?

Als er geen MijnKPN account is, dan moet je die maken. En vervolgens het thuis abonnement aan koppelen. 

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • December 19, 2025

@Timothydh 

Maak een nieuw KPN ID aan (is 12 maanden geldig). Voor dat KPN ID moet je een emailadres gebruiken waar jij toegang toe hebt. Bijv. dat van jouw vader of een GMail adres. Dan wordt daar de bevestigingsemail naartoe gestuurd. M.b.v. dat emailtje kun je dan binnenkomen bij “MijnKPN" en daar zien wat er nog aan emailadressen staat. Daar kun je ook een nieuw wachtwoord instellen.

Als jouw vader nog klant is bij de KPN en het emailadres van jouw moeder aan jouw vader's abonnement hangt moet je met jouw vader's gebruikersnaam en wachtwoord binnen kunnen komen bij “Mijn KPN” en daar zien wat de huidige situatie is.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 20, 2025

Met wat vogelen is het gelukt! Dank voor de hulp :)

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • December 23, 2025

Hoi ​@Timothydh wat fijn dat het gelukt is, zeker gezien de omstandigheden. Iedereen bedankt voor het meedenken en mocht je verder nog vragen hebben stel ze dan gerust!