Skip to main content

@mnlvpk heeft laten weten dat het probleem inmiddels al is verholpen. Zijn e-mail alias is verplaatst naar een andere mailbox. Daarmee is het probleem verholpen. :thinking:

Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!

 

ik wil kijken of dit ook bij mij het probleem is alleen ik begrijp niet wat u bedoeld met dat de alias is verplaatst. hoe kan ik checken of dit bij mij ook zo is of hoe ik het kan fixen in elk geval. Alvast bedankt groeten lizzy

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Lizzy12345. Welkom op het KPN Forum. Ik heb jouw bericht afgesplitst en er een eigen topic van gemaakt. Zou je mij willen uitleggen wat er precies aan de hand is? Maak je gebruik van webmail of een e-mailprogramma? Zou je ook alvast jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en e-mailadres(sen) willen achterlaten op het KPN forum profiel? Het e-mail adres kan je achterlaten in het “Persoonlijke opmerkingen” veld. Ik hoor graag van je!


Hoi @Lizzy12345. Welkom op het KPN Forum. Ik heb jouw bericht afgesplitst en er een eigen topic van gemaakt. Zou je mij willen uitleggen wat er precies aan de hand is? Maak je gebruik van webmail of een e-mailprogramma? Zou je ook alvast jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en e-mailadres(sen) willen achterlaten op het KPN forum profiel? Het e-mail adres kan je achterlaten in het “Persoonlijke opmerkingen” veld. Ik hoor graag van je!

Ik heb niets meer van jou gehoord dus ik ga ervan uit dat je via een andere weg het probleem hebt kunnen verhelpen. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!


Nou in het forumgesprek waar ik de vraag in stelde had iemand hetzelfde probleem als ik. Als ik een mail account aan mijn macbook mail app wil toevoegen staat er: ‘controle van accountnaam of wachtwoord mislukt’ 
Ik heb alle oplossingen die in dat gesprek werden genoemd geprobeerd dus snap echt niet waar dit ineens vandaan komt. de imap adressen kloppen ook gewoon en wachtwoord+inlog ook gewoon. 


Zou je eens willen proberen om in te loggen in KPN Webmail? Dan weten we zeker dat jouw wachtwoord correct is. :relaxed:


Reageer