Skip to main content
Beantwoord

Inloggen e-mail lukt niet meer

• May 20, 2022
  • 4 reacties
  • 53 keer bekeken

Kan mijn email niet meer openen

Beste antwoord door Maja van KPN

Oei @Jopien, niet zo handig 🙁

Waar gaat het precies mis? Kan je nog wel mailen via de online Webmail omgeving? Als dat ook niet lukt, wil ik je net als @kevster aanraden om je wachtwoord te wijzigen. Je kunt dit doen door de stappen te volgens als je op ‘wachtwoord vergeten’ klikt onder het inlogscherm van de webmail. Ik hoor graag je bevindingen!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• May 20, 2022

Hallo @Jopien , hoe wil je je mail bereiken, via de webmail of een eigen mailprogramma en welke (fout)melding(en) krijg je dan?

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • May 20, 2022

Probeer eens je wachtwoord aan te passen. 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 22, 2022

Oei @Jopien, niet zo handig 🙁

Waar gaat het precies mis? Kan je nog wel mailen via de online Webmail omgeving? Als dat ook niet lukt, wil ik je net als @kevster aanraden om je wachtwoord te wijzigen. Je kunt dit doen door de stappen te volgens als je op ‘wachtwoord vergeten’ klikt onder het inlogscherm van de webmail. Ik hoor graag je bevindingen!

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!