Skip to main content

Ha mensen,

Ik heb na alle migraties (Demon > XS4All > KPN) zo'n 14 e-mail adressen met onder één daarvan nog eens 14 aliassen.
Samen dus 26 e-mailadressen, maar met géén van mijn 7(!) e-mailaccounts kan ik inloggen in de KPN-Windows-Cloud-app. Wèl in de webmail maar in die app dus niet.
Zooooo handig volgens de Kennisbank:

maar eigenlijk zoooo waardeloos omdat het na vier maanden nog niet werkt….

Fijn ook dat er geen telefonische servicedesk bestaat, alleen deze chatgroepen. Dus hier maar eens gepost, iemand een idee?

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Fijn ook dat er geen telefonische servicedesk bestaat, ...

De klantenservice kan je bereiken op 0800-0402.


Ha bedankt en gebeld, maar al gesloten. Logisch om deze tijd.


Ik dacht ook dat ik op een topic in het KPN Cloud-forum reageerde maar blijkbaar heb ik een nieuw topic gestart. HaHa.
Ik zie nu ook dat WebDAV sinds vijf maanden weer mogelijk is. Dat stond nog niet op de migratiepagina (uit het KPN bericht), maar kan ik nu mooi proberen! 😉


Welk abonnement heeft u nu? Heeft u nu een KPN Hussel abonnement? Of TV+ abonnement? Of heeft u nog een XS4ALL abonnement? 


 Ha Nick38, een XS4All abonnement.


 Ha Nick38, een XS4All abonnement.

Dan denk ik dat KPN Cloud niet voor u beschikbaar is. KPN breid oude abonnementen meestal niet uit met nieuwe functies.


Ha juist, en hier vertellen ze telkens dat je als XS4All-er € 60,- per jaar meer betaald omdat je zo'n fantastisch (oud) modem en vele extra's (nondersteuning) bij KPN krijgt…
Klinkt logisch, oude troep en duur betaald KPN wil van ons af 🤣

M’enfin, morgen bel ik wel met de XS4All servicedesk (het oude nr werkt ook nog!). Daar zit nog wat oude garde. Die komen er vast uit.

Bedankt voor de hulp Nick83 en wjb


M’enfin, morgen bel ik wel met de XS4All servicedesk (het oude nr werkt ook nog!). Daar zit nog wat oude garde. Die komen er vast uit.

Waar komen die uit denkt u?


Ik zie hier toch dat XS4ALL klanten KPN Cloud zouden moeten kunnen gebruiken:

https://forum.kpn.com/e-mail-10/webdisk-stopt-ga-mee-naar-kpn-cloud-572255


Ik zie hier toch dat XS4ALL klanten KPN Cloud zouden moeten kunnen gebruiken:

https://forum.kpn.com/e-mail-10/webdisk-stopt-ga-mee-naar-kpn-cloud-572255

Klopt @Nick83,

Net met de XS4All servicedesk (020 39 87 666) gebeld.
Het probleem was dat je je bij Demon en XS4All altijd met je account aan moest melden. Bij KPN blijkt dat óók met je e-mailadres (op de webmail) te kunnen.
De oplossing is dus als volgt:

  1. Meld je éérst met je e-mailadres dus niet met je account) òp de webmail aan.
  2. Volg de (Windows/telefoon) installatie-app instructies op KPN-forum / XS4All migratiepagina.
  3. Als je je nu met je e-mailadres aanmeld, werkt de KPN-Cloud-app wel!

Blijkbaar werkt de app dus alléén met een e-mailadres en niet met een accountnaam als inlognaam, ook is vereist dat je je éérst een keer met je e-mailadres op de webmail aanmeldt.

Probleem opgelost!


Toen ik 20 jaar geleden nog bij Planet Internet zat, toen had ik ook een accountnaam. Maar toen dat overgenomen werd door KPN, toen was dat over. 


Ik dacht ook dat ik op een topic in het KPN Cloud-forum reageerde maar blijkbaar heb ik een nieuw topic gestart. HaHa.

 

We hebben je afgesplitst van dat topic, @Charlie D. :) Dit doen we meestal met berichten met een probleem, omdat troubleshooten handiger is in een eigen topic.

 

En inderdaad, Cloud werkt ook met een XS4All abonnement. Goed om te lezen dat je er met de servicedesk uit bent gekomen. En dank voor het laten weten hier wat de oplossing was. 

En, het 020 telefoonnummer mag je ook gewoon blijven gebruiken zolang je een XS4All abonnement hebt. Dan kom je uit bij onze mensen met de juiste XS-kennis.