Skip to main content
Beantwoord

Inloggen in mailbox is sinds kort heel traag

• November 7, 2022
  • 3 reacties
  • 76 keer bekeken

Voor het inloggen op mijn mailbox heeft het systeem meer dan 20 tot 30 seconden nodig. Dit is al meer dan 14 dagen het geval. Heeft iemand ook dezelfde ervaring?

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Ik heb het getest: inloggen via Inloggen Webmail met Chrome: binnen 3 seconden ben ik ingelogd.

Ervaar je dit probleem ook als je inlogt via een ander apparaat, bijvoorbeeld op een mobiel? Andere browsers getest (zo ja, welke?) en ook de geschiedenis/ cookies/ cache gewist?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• November 7, 2022

Hallo @traag inloggen mailbox , waar wil je inloggen, in de webmail, in een bepaald mailprogramma, welk mailprogramma op wat voor computer met wat voor besturingssysteem?

Hallo JanD, ik log in op webmailkpnmail, laptop windows 10.

Het is niet alleen bij mij maar ik zag dat het ook bij mijn buren ook zolang duurt.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • Antwoord
  • November 12, 2022

Ik heb het getest: inloggen via Inloggen Webmail met Chrome: binnen 3 seconden ben ik ingelogd.

Ervaar je dit probleem ook als je inlogt via een ander apparaat, bijvoorbeeld op een mobiel? Andere browsers getest (zo ja, welke?) en ook de geschiedenis/ cookies/ cache gewist?