Skip to main content

Hallo,

Ik zag ineens een waarschuwing dat mijn kpnmail niet meer een veilige site was. Ik ben toen op de een of andere manier beland bij cookieinstellingen of iets dergelijks( ik weet het nuet meeer precies).

Ik ben toen cookies gaan verwijderen omdat ik dacht dat die misschien het probleem waren. 

Nu kan ik ineeens nier meer inloggen bij kpnmail.

 

https://webmail.kpnmail.nl/mail/logon.asp

 

Werkt deze link?


Nee, helaas niet.


Welke melding krijgt u? Kunt u een screenshot uploaden?


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden! 


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden! 

Helaas is het nog nhiet opgelost. 

Ik kan niet meer inloggen in Edge, die ik altijd als browser gebruik. 

Ik kan wel inloggen in Google Chrome, maar dat wil ik niet.

Ik krijg overigens geen melding, logt gewoon niet in.

Ik kan dus ook geen screenshot maken.


Hallo @dutchaussie ,

Probeer dan eens jouw browsegeschiedenis (internetgeschiedenis) te wissen. 

 


@dutchaussie :

Het lijkt erop dat hier een probleem is met het beveigingscertificaat. Krijg je een licht rode achtergrond in het vakje waar je de URL typt ? Maar ik weet niet of de KPN webmail een beveigingscertificaat gebruikt. Misschien gaat het onderweg ergens fout tussen de emailserver jouw computer.


Hallo @dutchaussie ,

Probeer dan eens jouw browsegeschiedenis (internetgeschiedenis) te wissen. 

 

@dutchaussie 

Is dit nog gelukt? 


Hallo @dutchaussie ,

Probeer dan eens jouw browsegeschiedenis (internetgeschiedenis) te wissen. 

 

@dutchaussie

Is dit nog gelukt? 

Dat heb ik gedaan, maar zonder resultaat helaas.


@dutchaussie :

Het lijkt erop dat hier een probleem is met het beveigingscertificaat. Krijg je een licht rode achtergrond in het vakje waar je de URL typt ? Maar ik weet niet of de KPN webmail een beveigingscertificaat gebruikt. Misschien gaat het onderweg ergens fout tussen de emailserver jouw computer.

Hier is de ellende dus mee begonnen…..ik zag tijdens het gebruik van webmail dat de balk lichtrood en er was een melding dat ik niet op een beveiligde site zat. Heel vreemd. Ik ben toen overal gaan rondneuzen binnen Edge en heb mijn geschiedenis en cookies gewist. Ik ben toen ook bij cookie instellingen terechtgekomen en ik vermoed dat ik daar iets verprutst heb. Ik kan niks anders bedenken, en weet ook niet waarom ik een melding kreeg over een onbeveiligde site?