Skip to main content
Vraag

Inloggen kpnmail lukt niet

  • 21 August 2024
  • 4 reacties
  • 43 keer bekeken

Ik heb geprobeerd in te loggen bij kpnmail. Maar hij geeft aan dat het wachtwoord niet goed is. 

Ik heb toen het wachtwoord gewijzigd maar nog steeds geeft hij aan dat ik het onjuiste paswoord gebruik. 

Ik heb het geprobeerd via chrome en internet explorer.

 

Wat nu, help?

Hallo @Alicia83 

 

Vul je wel je complete e-mailadres in als gebruikersnaam?
Welke wachtwoord gebruik je (misschien die van je KPN ID) en heb je gewijzigd?
Heb je misschien die van je KPN ID gewijzigd i.p.v. die van je mail account?

Het wachtwoord van je mail accounts(s) kan je hier wijzigen: https://email.kpn.com
Daar eerst inloggen met je KPN ID en in het overzicht kan je dan op het mailaccount klikken om het wachtwoord te wijzigen.


Hoi @GeSp,

 

Ja, dat doe ik. Via de juiste link. Mijn wachtwoord kan ik je niet vertellen, maar het is een goed gekeurd ww. Ik heb hem overigens gewijzigd naar het ww wat ik dacht dat het was, en dat werd goed gekeurd.

 

Maar nog steeds lukt het niet


Hoi @Alicia83 

 

Ik was niet helemaal duidelijk, ik hoefde het wachtwoord niet te weten maar het ging erom welke ww je gebruikt als in van je mailaccount of van je KPN ID. (in rood aangevuld in mijn vorige post).

 

Gebruik je misschien een VPN, die willen ook nog wel eens problemen geven om in te kunnen loggen, die dan even uitzetten.


Hoi @Alicia83, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Is het je uiteindelijk nog gelukt om weer in te loggen bij de KPN mail? Mocht dit onverhoopt niet zo zijn, kun je ook altijd even bellen met 0800 0402 (en geef dan vervolgens aan dat je graag een medewerker wenst te spreken). Vanaf daar kunnen onze collega's je scherm op afstand overnemen en direct met je meekijken, op die manier verwacht ik dat we er snel uit zouden moeten komen! 


Reageer