Skip to main content
Voor mijn man die hier horendol van wordt. Hij kan niet meer inloggen in zijn webmail omdat een ander zijn wachtwoord zou hebben. Nieuw wachtwoord aangemaakt. Bericht: gebruikersnaam/ww onbekend. Kan (zelfde bericht) ook niet inloggen op zijn mijnkpn om profiel aan te maken met zijn gegevens zodat de moderator ernaar kan kijken. Nu met mijn facebook hier ingelogd om deze vraag te stellen. Gisteravond ontving hij van kpn 5 emails: 21:36 uw ww wijzigen / 21:39 uw ww is gewijzigd / 21:55 uw kpn id is al geactiveerd / 22:10 uw ww wijzigen / 22:13 uw ww is gewijzigd. Ook het aanmaken van weer en ander ww helpt niet. 22:30 Man kan niet inloggen met al zijn mogelijke wachtwoorden, noch de oude noch de nieuwe. Geeft het op... Wat kunnen we doen?
Goedemiddag @Marlijn Franken. Welkom op het forum. Wat vervelend dat het niet lukt om in te loggen op KPN Webmail. Op deze pagina kan je lezen hoe je het wachtwoord kan wijzigen. Mocht je dit al gedaan hebben dan zal ik het verder voor je uitzoeken. Zou je je KPN Forum profiel (Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer, e-mailadres en klantnummer(s)? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld? Ik hoor graag van je!


Beste Vikash,

Ben je wel een echt mens, of een robot? In mijn bericht hierboven leg ik uit dat wachtwoord wijzigen niet gaat. Die pagina had ik al bekeken, echt alle mogelijke kpn info gelezen. Dit is net Kafka... Natuurlijk probeerde ik al een kpn forum profiel aan te maken met de gevraagde gegevens (omdat ik eerst soortgelijke berichten op dit forum las). Maar: ook hier moet je inloggen met kpn id nr en wachtwoord! En dat gaat dus niet.

HELP !!! Kpn stuurt een brief dat ze 18 februari het email account gaan blokkeren!

Begrijp je wat er gebeurt? Na wijzigen wachtwoord emailt kpn: u moet uw wachtwoord wijzigen, dat doe je dan en dan emailt kpn: uw ww is gewijzigd. Vervolgens werkt datzelfde nieuwe wachtwoord niet. En zo nog een paar keer heen en weer. Op dit moment kan er gewoon met het oude wachtwoord ingelogd worden. Maar ik begrijp van kpn dat ze dat niet willen en dan afsluiten.

Vriendelijke groet, Marlijn
ik ben een echt mens @Marlijn Franken😉. Ik had in het eerste bericht al gelezen dat het niet was gelukt maar ik wist niet op welke manier je dit had geprobeerd. Vandaar het advies om eerst op deze pagina te kijken. Maar zoals ik het van je begrijp werkt dit niet. Je ontvangt zo een privébericht van me. Wil je je gegevens daar achterlaten? Dan kan ik het verder voor je uitzoeken.
Even voor degene die meeleest. Het is inmiddels gelukt om het wachtwoord te wijzigen van het e-mail adres. Uiteindelijk kon het via Mijn KPN gewijzigd worden omdat er werd aangegeven dat Marlijn niet op het thuis adres was. Mocht je in de toekomst onze hulp nog eens nodig hebben, dan horen we dat graag van je!

Reageer