Skip to main content

Sinds kort is er een nieuwe outlook, nu wil mijn vader op zijn nieuwe laptop inloggen op zijn kpn mail maar dit lukt telkens niet.

Verschillende topics gelezen en van alles geprobeerd maar je moet nu andere gevevsn invullen. Zoals gebruikersnaam en wachtwoord.

Hallo @nijlandD 

 

Bij elk mailprogramma moet je een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven, die gegevens heb je toch hopelijk wel?

Lukt het om met het e-mailadres en wachtwoord in te loggen in KPN webmail?

 

Heb je ook nog de keus om het oude mailprogramma te gebruiken, windows mail of klassieke outlook?

Lukt het daarmee wel om mail in te stellen?

 

Zie ook deze pagina waar de instellingen en tips bij problemen te vinden zijn: https://www.kpn.com/service/internet/e-mail.htm


Hallo, sorry zie nu dat de foto niet geplaatst is. Het gaat om een SMTP gebruikers naam en wachtwoord. Op de oude laptop kon ik zonder problemen inloggen met het mailadres van de KPN

 


Daar vul je dezelfde gegevens in als voor de IMAP server, dus het e-mailadres en bijbehorend wachtwoord.


Je bent nu bezig om handmatig een account in te stellen. Dit kan ook veel makkelijker door in het eerste scherm je mailadres in te vullen. Outlook haalt dan zelf alle juiste data, zoals deze instellingen, op. Wat voor melding krijg je als je dat doet?


Je bent nu bezig om handmatig een account in te stellen. Dit kan ook veel makkelijker door in het eerste scherm je mailadres in te vullen. Outlook haalt dan zelf alle juiste data, zoals deze instellingen, op. Wat voor melding krijg je als je dat doet?

Dan krijg ik dat het account niet bestaat


Daar vul je dezelfde gegevens in als voor de IMAP server, dus het e-mailadres en bijbehorend wachtwoord.

Dankuwel! Gisteren dacht ik ook geprobeerd maar hij heeft net nu gedaan 


Daar vul je dezelfde gegevens in als voor de IMAP server, dus het e-mailadres en bijbehorend wachtwoord.

Dankuwel! Gisteren dacht ik ook geprobeerd maar hij heeft net nu gedaan 

 

Soms is het even meerdere keren proberen maar de aanhouder wint, mooi dat het nu werkt @nijlandD 


Hallo @nijlandD, mocht je meer vragen hebben? Zoals je ziet staat de KPN community voor je klaar.Â