Skip to main content
Beantwoord

Inloggen nieuwe Outlook lukt niet

• 4 december 2023
  • 8 reacties
  • 545 keer bekeken

Sinds kort is er een nieuwe outlook, nu wil mijn vader op zijn nieuwe laptop inloggen op zijn kpn mail maar dit lukt telkens niet.

Verschillende topics gelezen en van alles geprobeerd maar je moet nu andere gevevsn invullen. Zoals gebruikersnaam en wachtwoord.

Beste antwoord door Anonymous

Daar vul je dezelfde gegevens in als voor de IMAP server, dus het e-mailadres en bijbehorend wachtwoord.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

• 0 reacties
  • 4 december 2023

Hallo @nijlandD 

Bij elk mailprogramma moet je een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven, die gegevens heb je toch hopelijk wel?

Lukt het om met het e-mailadres en wachtwoord in te loggen in KPN webmail?

Heb je ook nog de keus om het oude mailprogramma te gebruiken, windows mail of klassieke outlook?

Lukt het daarmee wel om mail in te stellen?

Zie ook deze pagina waar de instellingen en tips bij problemen te vinden zijn: https://www.kpn.com/service/internet/e-mail.htm

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 5 december 2023

Hallo, sorry zie nu dat de foto niet geplaatst is. Het gaat om een SMTP gebruikers naam en wachtwoord. Op de oude laptop kon ik zonder problemen inloggen met het mailadres van de KPN

• 0 reacties
  • Antwoord
  • 5 december 2023

Daar vul je dezelfde gegevens in als voor de IMAP server, dus het e-mailadres en bijbehorend wachtwoord.

• Topper
  • 16 reacties
  • 5 december 2023

Je bent nu bezig om handmatig een account in te stellen. Dit kan ook veel makkelijker door in het eerste scherm je mailadres in te vullen. Outlook haalt dan zelf alle juiste data, zoals deze instellingen, op. Wat voor melding krijg je als je dat doet?

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 5 december 2023
Driekie schreef:

Je bent nu bezig om handmatig een account in te stellen. Dit kan ook veel makkelijker door in het eerste scherm je mailadres in te vullen. Outlook haalt dan zelf alle juiste data, zoals deze instellingen, op. Wat voor melding krijg je als je dat doet?

Dan krijg ik dat het account niet bestaat

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 5 december 2023
GeSp schreef:

Dankuwel! Gisteren dacht ik ook geprobeerd maar hij heeft net nu gedaan 

• 0 reacties
  • 5 december 2023
nijlandD schreef:
GeSp schreef:

Dankuwel! Gisteren dacht ik ook geprobeerd maar hij heeft net nu gedaan 

Soms is het even meerdere keren proberen maar de aanhouder wint, mooi dat het nu werkt @nijlandD 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hallo @nijlandD, mocht je meer vragen hebben? Zoals je ziet staat de KPN community voor je klaar. 

✕

KPN Community
15 jaar!

En dat vieren we graag samen met jou.
Vier je het met ons mee?

Jubileum topic