Hallo, sorry zie nu dat de foto niet geplaatst is. Het gaat om een SMTP gebruikers naam en wachtwoord. Op de oude laptop kon ik zonder problemen inloggen met het mailadres van de KPN
Â
Daar vul je dezelfde gegevens in als voor de IMAP server, dus het e-mailadres en bijbehorend wachtwoord.
Je bent nu bezig om handmatig een account in te stellen. Dit kan ook veel makkelijker door in het eerste scherm je mailadres in te vullen. Outlook haalt dan zelf alle juiste data, zoals deze instellingen, op. Wat voor melding krijg je als je dat doet?
Je bent nu bezig om handmatig een account in te stellen. Dit kan ook veel makkelijker door in het eerste scherm je mailadres in te vullen. Outlook haalt dan zelf alle juiste data, zoals deze instellingen, op. Wat voor melding krijg je als je dat doet?
Dan krijg ik dat het account niet bestaat
Daar vul je dezelfde gegevens in als voor de IMAP server, dus het e-mailadres en bijbehorend wachtwoord.
Dankuwel! Gisteren dacht ik ook geprobeerd maar hij heeft net nu gedaanÂ
Dankuwel! Gisteren dacht ik ook geprobeerd maar hij heeft net nu gedaanÂ
Â
Soms is het even meerdere keren proberen maar de aanhouder wint, mooi dat het nu werkt @nijlandDÂ
Hallo @nijlandD, mocht je meer vragen hebben? Zoals je ziet staat de KPN community voor je klaar.Â
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.