Skip to main content

“Er zijn technische problemen met webmail op het moment. Probeert u later opnieuw in te loggen.”

Als ik bij kpn webmail op mijn Imac wil inloggen krijg ik deze melding. 

Maar op een andere computer lukt het wel om in te loggen… hoe krijg ik dit verholpen?

 

Admin: titel aangepast i.c.m. volledigheid

Ik heb het net geprobeerd en ik kan op mijn iMac gewoon inloggen op webmail. 

Mogelijk even jouw Mac opnieuw opstarten? 

 


Ik heb het net geprobeerd en ik kan op mijn iMac gewoon inloggen op webmail. 

Mogelijk even jouw Mac opnieuw opstarten? 

 

Opnieuw opstarten helpt niet (al 2x gedaan). 


Helpt het dan om een nieuw wachtwoord aan te vragen? 


Helpt het dan om een nieuw wachtwoord aan te vragen? 

Ja dat zou ik nog kunnen proberen…. 


OK, laat maar horen of een nieuw wachtwoord gaat helpen. 


Aangezien je op een andere computer wel kunt inloggen op jouw webmail heeft het aanvragen van een nieuw wachtwoord uiteraard weinig zin.

Heb je de cache en cookies in jouw browser op die iMac al een keer verwijderd?


Aangezien je op een andere computer wel kunt inloggen op jouw webmail heeft het aanvragen van een nieuw wachtwoord uiteraard weinig zin.

Heb je de cache en cookies in jouw browser op die iMac al een keer verwijderd?

Ik denk inderdaad dat zoiets dergelijks het probleem zal zijn, alleen geen idee hoe ik cache en cookies moet verwijderen. Maar ik zal wel even googlen om te kijken of ik eruit kom …. 

 


Hoi @Marieke1965, dat het inloggen op jouw iMac niet lukt is lastig. Het lukt op andere apparaten wel begrijp ik, dus we kunnen daarvoor naar de iMac kijken. Is het gelukt om de cache en cookies te verwijderen? Je kunt ook een andere browser proberen om te kijken hoe het daarin gaat.


Hallo @Marieke1965, is het nog gelukt om in te loggen op de webmail op jouw iMac?