Skip to main content

Hallo,

 

Ik heb ook dit probleem, ik kan niet meer inloggen op mijn freeler webmail en mijn freelermail wordt niet meer opgehaald in mijn account. Ik kan ook geen nieuw wachtwoord aanvragen want ik kan niet in mijn mail. 

Kunnen jullie mij helpen? 

mvg amarins

admin: eigen topic voor jouw vraag aangemaakt

 

 

Hi @amarinsbl,

Niet zo handig dat je er niet meer in komt, ik help je er graag mee verder! Zou je het betreffende mailadres willen noteren in het opmerkingsveld van je profiel en even een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan stuur ik je een privébericht met een tijdelijk wachtwoord! Als je inlogt via https://email.kpn.com met de Freeler account gegevens (belangrijk:  je moet klikken op "Login voor Freeler") kan er door jouzelf een wachtwoord aangemaakt worden. Daarna heb je weer toegang tot de e-mail met een eigen gekozen wachtwoord :slight_smile:


Hoi Maja, 

fijn dat je kan helpen. Ik heb mijn freeler mail adres bij persoonlijke opmerkingen gezet.

mvg , Amarins 


Je hebt een privébericht @amarinsbl :blush:

Het kan zijn dat je na het wijzigen van je wachtwoord nog niet direct weer bij je mail kunt, er staat namelijk ook een blokkade op je mailbox (wat denk ik de oorzaak is van het niet meer in kunnen loggen) en om die te verwijderen moet ik even hulptroepen inschakelen.

Die zijn er maandag volgens mij pas weer, maar het kan zijn dat ik me vergis en dat het snelle op wordt gelost!


Lukt het inmiddels weer om in te loggen @amarinsbl? Hoor het graag! 


Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het gelukt is! Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel  :slight_smile:


Hoi Maja, ja het is weer goed! Dank je wel! Groet amarins 


Ah heel fijn @amarinsbl :blush: Bedankt dat je het nog even laat weten!