Skip to main content

hallo allemaal ik heb geprobeerd om via ftp in te loggen maar alle emailadres wat ik op geef krijg ik geen connectie

ook via de webpagina met mijn email adres word niet weer gegeven heb verschillende email adres geprobeerd maar helaas kunnen jullie inzien welke en de juiste gegevens ik moet gebruiken??

 

met vriendelijke groeten

jonny hulshof

 

Admin: afgesplitst, eigen topic aangemaakt

Webruimte is geschiedenis @jonny . Het word binnenkort definitief gestopt. Dus het is beter om er geen tijd meer aan te verspillen. 

Tenzij u XS4ALL klant bent?


Hallo @jonny zie onderstaande link met nadere uitleg:

KPN Homepages stoppen | KPN Community


Had eerder xs4all abonnement maar is over gegaan naar kpn dus zal die er webruimte van xs4all nog hebben?


Had eerder xs4all abonnement maar is over gegaan naar kpn dus zal die er webruimte van xs4all nog hebben?

Hallo @jonny dat kun je dus lezen in de link die ik eerder stuurde.

 


Had eerder xs4all abonnement maar is over gegaan naar kpn dus zal die er webruimte van xs4all nog hebben?

Nee.


@jonny, ik zie dat we hier nog niet verder op gereageerd hadden. Ik zie, aan de hand van je gegevens in je forumprofiel, dat jij inderdaad een XS4All abonnement had. Maar deze is vorig jaar augustus omgezet naar een KPN abonnement. Wat ook betekent dat op dat moment je XS4All homepage ruimte en de inhoud daarvan, is komen te vervallen. Bij het KPN abonnement werd op dat moment al geen homepageruimte meer aangeboden. Dus betekent dat jij geen actieve homepageruimte hebt. 


Mijn homepage is nog actief zie hieronder de link

https://hulshof6.home.xs4all.nl


Oh, dat is goed om te zien, @jonny. Ik was in de veronderstelling dat dit kwam te vervallen bij overgang naar een KPN type abonnement. Maar blijkbaar is dat niet het geval. 

Dan kun je in een ftp programma inloggen op sftp.xs4all.nl. Gebruik het bijbehorende e-mailadres (heb ik in je forumprofiel vermeld bij de persoonlijke opmerking) en het wachtwoord daarvan als inloggegevens. Dan zou het moeten lukken. Mocht dat niet zo zijn, neem dan even contact op met de Technische Helpdesk van XS4ALL (020 398 76 66, elke dag bereikbaar tussen 8.00 en 22.00 uur). Geef daar aan dat je niet meer kunt inloggen op je XS4ALL homepage. Dan helpen zij je verder.