Skip to main content
Vraag

Inloggen op KPN webmail lukt niet meer

• August 9, 2026
  • 6 reacties
  • 76 keer bekeken

Sinds gister kan ik opeens niet meer inloggen via de webmail. Ik kwam nu klem omdat ik niet op een gestuurde makl van een pechservice kon reageren omdat ik niet meer bij de webmail. Ik gebruik dit al jaren. Weet zeker dat gebruikersnaam en wachtwoord kloppen maar ik krijg de melding dat de combinatie niet klopt. Wachtwoord wijzigen lukt ook niet. 

is er iets recent gewijzigd bij kpn (alweer?) waardoor dit geblokkeerd is? Zowel op ipad en android telefoon lukt het niet meer. Ik heb geen laptop of pc.

het betreft overigens een planet adres nog dat al jaren en jaren bij kpn hoort

6 reacties

JanD
Wijsgeer
  • August 9, 2026

Beste ​@Nhoe als je de webmail al lang niet meer gebfruikt hebt en vóór 25 juni 2026 niet minimaal 1x in de webmail hebt ingelogd kan het zijn dat je je toegang via de webmail kwijt bent.

KPN is bezig het mailprogramma aan te passen.

Binnen dit topic is er uitgebreid een artikel over geschreven, maar kan het helaas zo snel niet vinden.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • August 9, 2026

Dat is dit topic 

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 9, 2026

Dat is niet van toepassing, ik gebruik de webmail wekenlijks op mijn telefoon. Ook nog vorige week. dat zou dan niet het geval mogen zijn.

Dergelijke meldingen komen alleen nooit door kpn in de mail terecht. Ik nad er ook nog niet van gehoord of gelezen. Verwachten ze dat je dagelijks alles afspeurd om zoiets te weten te komen. 

JanD
Wijsgeer
  • August 9, 2026

Beste ​@Nhoe dan is wat ik schreef waarschijnlijk niet op jou van toepassing, want als je de webmail heel lang niet gebruikt zou hebben, zou je een herinnering van KPN gehad moeten hebben en die heb je dus blijkbaar niet gehad, dus nog een geldig mailaccount.

Dan moet de oorzaak ergens anders liggen.

Als je probeert in te loggen in de KPN Webmail en je geeft aan wachtwoord vergeten, wat krijg je dan voor (fout)melding op je scherm?

Kun je eventueel eens een schermafdruk plaatsen zonder je persoonlijke gegevens?

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 9, 2026

Ik krijg de melding gebruikersnaam wachtwoord combinatie onbekend.

JanD
Wijsgeer
  • August 10, 2026

Ik krijg de melding gebruikersnaam wachtwoord combinatie onbekend.

Beste ​@Nhoe  , ik neem aan dat je meerdere accounts of aliassen  hebt, als je daar eens mee probeert in te loggen?