Skip to main content

Het lukt me niet meer in te loggen op KPN Webmail

Onderzoek wijst uit: via Chrome en Edge niet. Ik kom weer op het inlogscherm terecht. Via Firefox kom ik er wel in.

Antivirus, extensies ed zijn de oorzaak dus niet. De oorzaak lijkt in de Chromium engine te zitten.

Hallo @GruttePier007 

 

Ik heb het net geprobeerd, met zowel Firefox, Edge als Chrome kan ik op een W11 PC gewoon inloggen in webmail.

Je zou kunnen proberen of het legen van de cache en het verwijderen van de KPN cookies helpt.
Ook zou je In-private of Incognito venster kunnen proberen om te kijken of het dan wel lukt.

Extensies kunnen ook net iets anders werken onder verschillende browsers, welke gebruik je?
 


Het legen van de cache al geprobeerd in Chrome en Edge. Incognito in Chrome werkt ook niet. Ik gebruik alleen extensies in Chrome oa Adblockers, die allemaal uitgezet op de site. Volgens mij zit het in de Chromium engine en afhandeling certificaat.


Als het bij mij wel werkt dan zou dat vreemd zijn, krijg je dan een melding over een certificaat?
Beide browsers zijn ook bijgewerkt naar de laatste versie?

 

Als je de kpnmail.nl cookies verwijderd, werkt het dan wel?

 


Nee, blijft niet werken. Inloggen op mijnKPN via Chrome/ Edge werkt wel; net als inloggen op dit Forum...


Op mysterieuze wijze nu plots scherm waarop melding staat dat sessie is verlopen en ik me weer moet aanmelden. Die eerder gezien in dit Forum.

 


Op mysterieuze wijze nu plots scherm waarop melding staat dat sessie is verlopen en ik me weer moet aanmelden. Die eerder gezien in dit Forum.

 

Daarna kon je wel weer inloggen via Chrome of Edge?


Nee, helaas nog steeds niet.


Oorzaak gevonden: Avast Antitrack verhinderde openen in Chrome en Edge