Het lukt plotseling niet meer om in te loggen via Telfort webmail. Weet iemand wat er aan de hand is??
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Het lukt plotseling niet meer om in te loggen via Telfort webmail. Weet iemand wat er aan de hand is??
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Hallo
Telfort is al geruime tijd gemigreerd naar KPN.
Voor Webmail kan je nu inloggen via KPN Webmail met je Telfort inloggegevens
Hallo
Hallo ik kan sinds ongeveer 1 maand niet meer bij mijn telfort email via KPN webmail inlogpagina of email app op mij smartphone, terwijl ik niets heb gewijzigd aan mijn gebruikersnaam en wachtwoord. Via KPN telefonische helpdesk komen we niet verder dan dat Telfort webmail niet meer ondersteund wordt door KPN, wat mij vreemd lijkt en mij ook niet verder helpt om bij mijn email te komen. Wachtwoordherstel kan ook niet, want dat gebeurt via het telfort emailadres, waar ik dus niet bij kan. Is er een oplossing?
Hallo
Via email.kpn.com kan je ook je wachtwoord wijzigen als je tenminste je Thuis abonnement gekoppeld hebt in MijnKPN.
Hallo
Als je via je KPN-ID naar je mailaccount gaat zie je dan je Telfort-mailaccount niet ergens staan als alias of als hoofdmailaccount?
Bij de migratie van Telfort naar KPN, zijn de mailaccounts als hoofdmailaccount verplaatst naar KPN.
Alles werkt weer als een zonnetje na koppelen Thuis abo, dank!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.