Skip to main content
Ik kan niet meer inloggen via KPN Webmail op mijn hetnet.nl account. De melding is dat de combinatie van het gebruikersnaam en wachtwoord onjuist is. Dit is vreemd, aangezien ik er zeker van ben dat de combinatie gebruikersnaam-wachtwoord correct is en omdat ik deze ook niet gewijzigd heb.



Wat is nu de meest handige vervolgstap?



*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
Gebruik je voor het emailadres bij inloggen wel het volledige adres, dus inclusief @hetnet.nl erachter?



mijnnaam@hetnet.nl dus
Ja, altijd het volledige adres
Heb het ook al op andere browsers geprobeerd en alle cookies en bewaarde inloggegevens verwijderd.
Hoi @AndriesBoersma1993, Lastig dat je ineens niet meer kan inloggen via webmail, terwijl je er zeker van bent dat je gebruikersnaam en wachtwoord goed zijn. Cookies en andere bewaarde inloggegevens zijn al verwijderd en ook andere browsers heb je geprobeerd lees ik. Zou je het wachtwoord van je e-mailadres eens willen wijzigen op deze pagina? Hopelijk lukt het dan wel weer om in te loggen op de webmail.



Mocht dit het probleem niet verhelpen dan hoor ik dat graag van je. Dan zoek ik het verder uit. Zou je je KPN Forum profiel (Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer, e-mailadres en klantnummer(s)? Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld?
@AndriesBoersma1993, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!

Reageer