Skip to main content

Bij mij lukt inloggen nu al 2 dagen niet. Ik had het account verwijderd omdat ik poort voor de smtp server wilde wijziging omdat verzenden niet lukt.

Nu krijg ik een inlogfout; de verbinding met je mailadres is verlopen. Controleer aub je mail-instellingen.

Ik weet 100% zeker dat email en password kloppen. Wie kan mij helpen?

Betreft het Outlook op Android, iOS of Windows?

Ik heb al zo'n vermoeden ... maar toch.


Outlook op Android


Voila, je bent één van de velen die hier tegenaan loopt. Dit issue speelt nu al een HALF JAAR en nog steeds zitten Microsoft en KPN elkaar aan te gapen en gebeurt er HELEMAAL NIETS

Ook ik ben het goed zat, ik ervaar precies hetzelfde.

Ik hoop oprecht dat KPN eens dit issue bij Microsoft wil laten escaleren zodat er eindelijk een oplossing komt.

Wie o wie van het forumteam wil zijn tanden hier eens stevig in gaan zetten want dit is heel vervelend. En heeft @Dennis ABD misschien nog wat lijntjes die hij kan raadplegen?

 

SMTP configureren op poort 465 lukt niet (kan niet inloggen) maar Outlook cliënts die eerder al voor SMTP op poort 465 geconfigureerd zijn blijven werken en deze kunnen wel mails verzenden.

SMTP configureren op poort 587 lukt wel, maar met die poort kunnen weer geen mails verstuurd worden.

 


Dank voor de uitleg!

Mijn ervaring maakt het er nog complexer op…… Op mijn android telefoon lukte het instellen van poort 465 (ook voor de 1e keer), maar op mijn android tablet lukt het niet. Overigens lukt inloggen daar helemaal niet meer 😞!

Hoop dat het snel wordt opgelost, zeker als veel meer mensen er last van hebben.


Hallo @JKalis, welkom op het KPN forum. Ik zie dat wjb je al heeft uitgelegd waarom je problemen met Outlook voor Android ervaart. Het probleem is bekend en ook al eens aangekaart binnen de organisatie, maar helaas laat de samenwerking met Microsoft in deze te wensen over. Ik wou dat ik ander nieuws kon geven, maar op dit moment is dit wat het is.


...maar helaas laat de samenwerking met Microsoft in deze te wensen over.

Mag ik vragen hoeveel contact jullie met Microsoft hebben aangaande dit ondertussen zeer lang lopende issue.

Heeft Microsoft jullie ook geïnformeerd over mogelijke oorzaken?

Ik neem aan dat jullie als grote organisatie toch escalatie paden hebben binnen Microsoft.

Tot hoe hoog in de Microsoft organisatie hebben jullie dit al kunnen laten escaleren?

Welke overlegstructuren zijn er met Microsoft?

Hoe kan het dat dit issue nu al een half jaar onopgelost blijft, zo ontzettend complex kan het toch niet zijn.


@wjb Ik denk dat je zelf ook wel weet dat ik geen antwoorden op deze vragen heb. Ons e-mail team heeft contact met Microsoft over de werking van de Outlook app in combinatie met KPN e-mailadressen. Ik heb het e-mail team gevraagd om een update.


@wjb Ik denk dat je zelf ook wel weet dat ik geen antwoorden op deze vragen heb. 

@Denise_, Dat weet ik inderdaad maar ik ben het zo zat dat dit issue nu al ruim een HALF JAAR doorsuddert dat het serieus tijd wordt dat KPN echt hoog van de toren gaat blazen bij Microsoft. Wie dat gaat doen zal me een zorg zijn, als dit signaal van een zeer gefrustreerde abonnee maar op de juiste plek terechtkomt. :rage:


Ik snap je volledig, @wjb. Het is frustrerend dat de problemen al zo lang spelen. Ik zou ook heel graag een oplossing willen. Uit de reactie van het e-mail team begrijp ik dat zij in de wachtkamer bij Microsoft zitten. Microsoft geeft toe dat het probleem bij hen zit. Zij werken ook aan een oplossing, zeggen ze. Microsoft kan alleen geen oplostijd geven. Wel geven ze het advies om regelmatig de app te voorzien van een update, omdat het probleem met een toekomstige update verholpen zal worden. :rolling_eyes: Op dit moment kunnen we niet meer dan wachten tot Microsoft het probleem oplost, tot grote frustratie van ons e-mailteam. Mocht je extra pressure willen geven, dan kan je een ticket indienen bij Microsoft. Hoe meer tickets daar binnen komen over hetzelfde probleem, hoe sneller ze het probleem zullen oppakken, hopelijk.


Mocht je extra pressure willen geven, dan kan je een ticket indienen bij Microsoft. Hoe meer tickets daar binnen komen over hetzelfde probleem, hoe sneller ze het probleem zullen oppakken, hopelijk.

Ik heb al maanden een ticket bij Microsoft lopen en helaas krijg ik daar precies hetzelfde antwoord. Ik maak daarnaast elke week opnieuw melding bij de support afdeling van Outlook en telkens krijg ik hetzelfde antwoord.

Wat ik vraag is dat KPN de druk zo hoog mogelijk probeert te maken door Microsoft dagelijks te bestoken en wellicht zelfs samen met Ziggo Microsoft hier op aan te spreken.


Om je een idee te geven hoe omslachtig het is om vanaf mijn tablet via de outlook app een mail te versturen vanaf mijn @planet.nl adres.

 

Mail schrijven op tablet en verzenden.

Maar die mail blijft in de postvak uit hangen. :confounded:

 

Maar hij wordt op mijn telefoon zichtbaar onder de concepten.

Die kan ik opnieuw verzenden en dat werkt gelukkig nog wel.

Het @planet.nl account in de Outlook app op mijn telefoon is geconfigureerd voordat de problemen een half jaar terug begonnen en die is dan ook "gewoon" blijven werken.

 


Ik heb al maanden een ticket bij Microsoft lopen en helaas krijg ik daar precies hetzelfde antwoord. Ik maak daarnaast elke week opnieuw melding bij de support afdeling van Outlook en telkens krijg ik hetzelfde antwoord.

Wat ik vraag is dat KPN de druk zo hoog mogelijk probeert te maken door Microsoft dagelijks te bestoken en wellicht zelfs samen met Ziggo Microsoft hier op aan te spreken.

En wij hebben precies hetzelfde. Vergeet niet dat KPN voor Microsoft een kleine partij gebruikers is. KPN is Nederlands, Microsoft is internationaal. We komen daardoor niet snel hoger op de lijst, hoeveel druk we ook geven. :confused:


Ik kan ook niet inloggen op outlook.

e mail adres en ww zijn correct.

Lukt niet met IMAP.

Probleem heb ik al maanden. ik gebruik nu maar een andere app.

Wel lastig omdat ik op PC en laptop outlook staan voor synchronisatie.

Helaas dus niet op mijn android. Kennelijk wil men dit niet oplossen. Probleem ligt volgens mij bij Microsoft. Dus allemaal stoppen met outlook op d android.