Skip to main content

Ik kan wel inloggen op mijn kpn maar niet op webmail. Dan verschijnt melding dat gebruikersnaam en wachtwoord niet kloppen

Ā 

HalloĀ @EAHeeringaĀ dat zijn twee verschillende zaken.

Voor het inloggen van MijnKPNĀ gebruik je jouw KPN ID, terwijl je bij het inloggen bijĀ WebmailĀ gebruik maakt van het e-mailadres en wachtwoord van de betreffende mailbox.


Hallo @EAHeeringaĀ , als je het e-mail wachtwoord niet meer weet dan kan je dat wijzigen in MijnKPN

Kies na inloggen voorĀ ProductenĀ ā†’Ā ThuisĀ ā†’Ā Informatie & Instellingen


Dit is niet correct. Ik log op mijn KPN ook in met e-mail


HalloĀ @EAHeeringaĀ , als je het e-mail wachtwoord niet meer weet dan kan je dat wijzigen in MijnKPN

Kies na inloggen voorĀ ProductenĀ ā†’Ā ThuisĀ ā†’Ā Informatie & Instellingen

Ik heb wachtwoord bij e-mail adres aangepast via mijnKPN. Dit heeft niet geleid tot open van webmail :-(


HaloĀ @EAHeeringaĀ 

Dit is niet correct. Ik log op mijn KPN ook in met e-mail

Het KPN ID is inderdaad een e-mail adres. Dit mag iederĀ adres zijn en het KPN ID heeft een eigen wachtwoord. Het heeft ook verder niets met de mailbox te maken, het isĀ een gebruikersnaam.

Ik heb wachtwoord bij e-mail adres aangepast via mijnKPN. Dit heeft niet geleid tot open van webmail :-(

Probeer eens de directe linkĀ KPN e-mail instellingen, dan zie je een overzicht van je KPN mailbox(en). Daar kan je wachtwoorden wijzigen en eventueel extra e-mailadressen (aliassen) aanmaken. Met het daar ingestelde wachtwoord kan je dan inloggen bij Webmail.