Skip to main content

Ik krijg zo'n beetje om de dag de mededeling 'Deze gebruikersnaam en/of wachtwoord is niet bekend'. Maar er is niets gewijzigd en dan lukt het de volgende dag wel. Dit is natuurlijk mateloos irritant.

Verwijder de cookies eens uit je browser en/of gebruik eens een andere browser @Daan1954 


@Daan1954 

Is er een herkenbaar patroon ? Bijv. dat het inloggen 's morgens wel en bijv. 's avonds niet lukt ?


Dank voor de reacties:

  1. Waarom zou ik de cookies verwijderen (weet geen eens hoe dat moet) of een andere browser gebruiken, als het ook vaak goed gaat? Zoals zojuist…
  2. Er is geen herkenbaar patroon.

Goedemorgen @Daan1954, welkom hier op ons forum!

Dat is een merkwaardig issue dat ik niet eerder ben tegengekomen. Het advies van @Nomen Nominandum om de cookies eens te verwijderen begrijp ik wel, er is namelijk een goede kans dat je het probleem hiermee oplost. Welke browser gebruik je precies? En heb je ook nog een ander apparaat in huis waarmee je kunt inloggen op de Webmail? Ben heel benieuwd of je daarmee dan precies hetzelfde probleem ervaart of dat het dan wel gewoon lukt om in te loggen. Hoor het graag van je.Â