Skip to main content

Ik probeer in te loggen op webmail met mijn oud computer (sinds twee jaar niet meer gebruikt) omdat mijn gewoon laptop achtergelaten in Italie blijft. Krijg altijd “Er zijn technische problemen met webmail op het moment. Probeert u later opnieuw in te loggen”. Maar webmail werkt prima met mijn iPad, dus ik denk dat het met oud computer ligt en niet met webmail zelfs. Suggesties?

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

hello, anybody out there?


Als je hem een tijd niet gebruikt hebt zullen er (veel) updates plaats moeten vinden. Heb je dat al gedaan? Ik heb hier laptops die ouder zijn en het gewoon doen (5 jaar oud, WIndows 10)


Hij heeft inmiddels véél softwareupdates niet gehad. Ook moet het inmiddels Windows 10 zijn; andere versies worden niet meer ondersteund.


Dank voor deze suggesties….maar ik heb alle updates gecheckt en blijkbaar is alles in orde. Laatste updates vandaag. Het gaat over een Mac desktop vanuit 2017.

 

En ik kom niet in mijn webmail…..Help!!


hello, anybody out there?

Wij wel, jij ook? :wink:


Is die oude computer soms een Mac ? Kijk dan eens of het volgende voor jou van toepassing is:

  • Ik kan niet meer inloggen op de webmail, ik krijg een foutmelding en gebruik MacOS.
    Dit kan voorkomen bij versies van MacOS  die ouder zijn dan MacOS High Sierra. Kijk dan ook of je kunt upgraden naar minimaal High Sierra. Meer informatie daarover vind je hier.

Dit en meer staat bij de veelgestelde vragen in het centrale topic De nieuwe KPN Webmail


Aha, dat laatste zei ik ook al in je andere (dubbele) topic, je Mac is dus ws. toe aan een OS-update.


Ja ik denk dat dit de oplossing is….ben nog steeds op El Capitan. Ben nu bezig om een reservekopie te maken, daarna ga ik de laatste OS versie installeren.

Hartelijk dank aan iedereen, ik kom terug alleen maar als dit niet werkt!

Nogmaals dank!!

 

 


Dag @JamieP. Van harte welkom hier. Ik heb zojuist in je andere topic hierover gereageerd. Het is niet nodig om twee topics over hetzelfde onderwerp aan te maken. Als Moderators beantwoorden we de topics op volgorde van binnenkomst. Doorgaans gebeurt dat binnen 24 uur, maar momenteel is het erg druk. Dan kan het langer duren voor je reactie krijgt. Gelukkig hebben we een zeer actieve community die, zo te zien, je al uitstekend op weg heeft geholpen. :thumbsup_tone2: Laat je in het andere topic weten of het is gelukt met de adviezen hier? Ik gooi een slotje op dit topic, zodat we het overzichtelijk houden. :slight_smile: