Skip to main content

Na inloggen op telfort webmail, rechtstreeks of via kpn webmail, volgt direct de tekst SESSIE VERLOPEN. Ik kan mijn mailbox niet meer inzien en gebruiken.

Hallo @Ton Koppei 

Gooi je cookies in de browser die je nu gebruikt eens weg of probeer het via een andere browser, lukt het dan wel?


Hallo @Ton Koppei binnen de webmail onder de rubriek instellingen kun je opgeven dat het systeem altijd open moet blijven staan en niet (standaard) na een paar minuten de sessie afbreekt (om veiligheidsredenen).

Desondanks kan het systeem, na een hele lange tijd ongebruikt op hebben gestaan, alsnog de sessie afbreken en moet je even opnieuw inloggen.

 


Hallo @Ton Koppei 

Gooi je cookies in de browser die je nu gebruikt eens weg of probeer het via een andere browser, lukt het dan wel?

Helaas zonder resultaat.


Hallo @Ton Koppei , maak jij gebruik van AVG Internet Security? In een eerder topic was dat de oorzaak van ‘dezelfde’ problemen (voortdurend meldingen in webmail "sessie verlopen”)

Zo ja, voeg dan KPN Webmail (kpc.webmail.kpnmail.nl) toe aan de lijst “allowed websites”.
Dat loste in dat andere topic de problemen op.


Hallo @Ton Koppei , was dit ook jouw probleem? Een te scherp afgesteld AVG Security product?
We horen graag of dit de oplossing was en anders zoeken we verder.


Hi @Ton Koppei,

Ik zie dat je wél in een topic van iemand anders hebt gereageerd, maar nog niet hier in je eigen topic.

Hallo @Ton Koppei , maak jij gebruik van AVG Internet Security? In een eerder topic was dat de oorzaak van ‘dezelfde’ problemen (voortdurend meldingen in webmail "sessie verlopen”)

Zo ja, voeg dan KPN Webmail (kpc.webmail.kpnmail.nl) toe aan de lijst “allowed websites”.
Dat loste in dat andere topic de problemen op.

Zou je willen vertellen of dit bij jou ook aan de orde is en of de tip van @RBxx bij jou ook lijkt te werken?