Skip to main content

Goedemiddag 

Ik heb kpn webmail geïnstalleerd op mijn  nieuwe Samsung Galaxy a53 5g.

Echter dit programma komt bij Gmail terecht terwijl ik met mijn oude telefoon een apart email programma had met het kpnlogo 

Kan iemand mij zeggen wat ik fout doe of bestaat dit aparte programma wellicht niet meer.

Alvast bedankt voor een reactie

 

Met vriendelijke groeten 

Geertruida2022

 

 

Hallo @Geertruida2022 van de KPN webmail bestaat geen app, dat is gewoon een website,

https://webmail.kpnmail.nl/mail/logon.asp

die je wel als pseudo-app kunt installeren bij Chrome r.boven op de 3 … te klikken, klik dan op toevoegen aan startscherm, klik dan weer op toevoegen, nadat je eventueel de naam aangepast hebt, klik dan op automatisch toevoegen en je hebt een werkende kpnwebmail-app.

Succes.

 


@Geertruida2022 

Samsung heeft een email app. In die app moet je dan alles instellen voor jouw KPN account.


Beste Jan,

Het werkt. Kan je mij ook nog zeggen hoe ik deze kan vastzetten zodat ik niet elke keer naar de website hoef?

Met vriendelijke groeten 

Geertruida2022


Beste Jan,

Het werkt. Kan je mij ook nog zeggen hoe ik deze kan vastzetten zodat ik niet elke keer naar de website hoef?

Met vriendelijke groeten 

Geertruida2022

Hallo @Geertruida2022 zie ook mijn eerdere reactie, daar het het precies in, maar ik herhaal het nog even:

die je wel als pseudo-app kunt installeren bij Chrome r.boven op de 3 … te klikken, klik dan op toevoegen aan startscherm, klik dan weer op toevoegen, nadat je eventueel de naam aangepast hebt, klik dan op automatisch toevoegen en je hebt een werkende kpnwebmail-app.


Gelukt!

Nogmaals bedankt.

Geertruida


Gelukt!

Nogmaals bedankt.

Geertruida

Hallo @Geertruida2022 fijn om te lezen dat het gelukt is en graag gedaan uiteraard.