Skip to main content

Ik heb in Mail van Windows 10 enkele mappen toegevoegd. Mail synchroniseert dit prima met 
mijn android telefoon (verbonden via IMAP). Maar in de email map van KPN is het niet terug te vinden door mij. Toevoeging van de gewenste map resulteert in een map met  een 1 er achter. Blijkbaar zit het ergens in het bestand? 

Wat moet ik doen om dit te corrigeren?

Dank alvast, Freek

@Homme46 Welkom hier op het KPN Forum! Fijn dat je ons gevonden hebt. Ik begrijp niet helemaal wat je bedoel volgens mij. 
Op je mobiel heb je de KPNmail ingesteld als IMAP. Als je de e-mail opent op de telefoon dan zie je de mail van KPN niet terug. Bedoel je dat je meerdere e-mailaccounts (Gmail, Hotmail, etc.) gekoppeld aan dezelfde app? 
Als ik het nu verkeerd begrijp, mag je het zeggen! 

Ik zoek graag met je naar een oplossing. 


Ik heb internet van Kpn. Daarbij ook Kpnmail. Verder heb ik Mail van Windows 10. En via imap op mijn mobiel. In Mail van Windows 10 heb ik een nieuwe submap gemaakt. Die vind ik ook terug op mijn mobiele mail. Alleen niet in Kpnmail. Als ik dan in Kpnmail dezelfde nieuwe submap wil maken komt hij tevoorschijn met een 1 erachter. Dat betekent dat de submap wel ergens is maar niet zichtbaar is. Hoe krijg ik dat voor elkaar? Dank en vr.gr.freek


Hallo @Homme46 , met Kpnmail bedoel je daarmee  KPN Webmail ?

Ga dan eens in de webmail naar instellingen (⚙️), kies voor “E-mail”, vervolgens rechts de button “Wijzig IMAP abonnementen”. Zie je in dat overzicht de nieuwe mappen wel staan, maar zonder “vinkje” ?

Zet dan dit vinkje “aan”, kies “Opslaan” en kijk of je (evt. na uitloggen/opnieuw inloggen) de mappen nu ook in webmail ziet.


Geweldige tip! Helemaal gelukt! Dank !!


Graag gedaan, fijn dat ik kon helpen. Dit en meer is te vinden in dit topic: De nieuwe KPN Webmail


Reageer